Hej!
Jag PM:ade dig i smått panik igår och vill/skall göra allt i min makt att förhindra denna hemska handling som kommer att drabba så många andra omkring dig i resten av deras liv, och att du bara skulle försvinna genom ett självmord är bara en djupt tragisk tanke som inte får ske

!
Jag har "tyvärr" god insikt i bland annat skitsjukdomen ( har tyvärr inte kommit till 100% acceptans ännu ) Borderline, jag är helt övertygad om att du skulle tänka på ett helt annat sätt inför just självmord om du bara vill tala med mig och förhoppningsvis få delvis hjälp.
Jag skickade dig mitt mobilnummer ( väntade väntade och ingen ringde/messade ) och låg faktiskt vaken en stor del av natten och tänkte på dig och hur tragiskt det vore om hon verkligen gjort denna hemska handling.
Du ser att till och med en mänska som inte ens känner dig bryr sig om dig och låg inatt och grubblade.
Att du fanns i mina orostankar inatt fick mitt och mina inre djupa problem att lindras en aning då det helt plötsligt fanns någon annan därute att oroa sig för...
Min glädje idag då jag nyss gick in på FB var att se att ditt konto varit aktivt imorse vilket innebar att du levt genom natten i alla fall.
LOVA MIG ATT KONTAKTA MIG PÅ ETT ELLER ANNAT SÄTT.
Anton