2012-03-16, 15:35
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bennythecop
Finns det nån länk så man kan se hur mycket kola det handlar om?
den länken har jag inte kvar ... men det var på ryska ! så du lär nog hitta den om du säger på google länkar den om jag hittar den själv .. men det var *000 kommer inte exakt ihåg ..
Citera
2012-03-17, 02:11
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomembernofair
ok låter "trevligt" haha nee men jag har aldrig träffat han själv där imott hans systers son Sabri .. men de har ju ryska och kurdiska name alla de .. mycket trevliga, o fyfan va dom är rika ..

vet du vilket år detta hände som du nämner här uppe ?

Vill inte outa för mycket men det var under 90-talet. De är otroligt rika, det gick ett rykte om att Ass inte gillade att köra samma bil mer än tre gånger Husen ska man inte prata om, jag har hörde att han köpte ett hus i Frankrike för 10mille+ när han skulle stanna där i några dagar...efteråt gav han bort det till en släkting..

Men han e riktigt farlig även fast han e gammal nu.
Citera
2012-03-17, 15:17
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizzareAdvokado1989
Vill inte outa för mycket men det var under 90-talet. De är otroligt rika, det gick ett rykte om att Ass inte gillade att köra samma bil mer än tre gånger Husen ska man inte prata om, jag har hörde att han köpte ett hus i Frankrike för 10mille+ när han skulle stanna där i några dagar...efteråt gav han bort det till en släkting..

Men han e riktigt farlig även fast han e gammal nu.

outa dig själv eller ? haha .. jag har varit hemma hos han i Tjeckien där var huset galet stort med massor av folk hemma hos sig .. ganska skumt med hela hans familj .. skickade iväg ett mail till hans syster son som är en bra polare till min polare där av jag har varit där .. men inget svar ännu
Citera
2012-03-17, 17:33
Medlem
jellesis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pintocosta
Är Syrian men i släkten finns det Kurder och vänner till familjen är Kurder.

Åh fan, det måste vara lite ovanligt? Generellt sett så är väl syrianer inte så förtjusta i kurder?
Citera
2012-03-18, 01:31
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomembernofair
outa dig själv eller ? haha .. jag har varit hemma hos han i Tjeckien där var huset galet stort med massor av folk hemma hos sig .. ganska skumt med hela hans familj .. skickade iväg ett mail till hans syster son som är en bra polare till min polare där av jag har varit där .. men inget svar ännu

jaa okej. har inte träffat han jättemycket förutom i sällskap med andra och i bingen... fast senast jag träffade han så kom han inte ihåg mig, tur kanske haha. har inte sett hans hus i Tjeckien men om det är där han bor oftast så kan jag tänka mig att det är jävligt lyxigt asså...
Vem är det han känner? Hoslan eller Ramish?
Citera
2012-03-18, 16:02
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
jaa okej. har inte träffat han jättemycket förutom i sällskap med andra och i bingen... fast senast jag träffade han så kom han inte ihåg mig, tur kanske haha. har inte sett hans hus i Tjeckien men om det är där han bor oftast så kan jag tänka mig att det är jävligt lyxigt asså...
Vem är det han känner? Hoslan eller Ramish?
ok .. trevligt .. kommer inte ihåg vad staden heter med vi åkte via Tyskland ditt och det var inte så långt .. vet inte om han är där ofta men det är hans hus .. var bara där några dagar, tänkte åka till hans hemstad på sommaren .. ganska nice ställe har jag hört ..

vad menar du med vem han känner ?? PM gärna
Citera
2012-03-18, 17:35
Medlem
http://rumafia.com/person.php?id=92
Citera
2012-03-21, 00:04
Medlem
En mycket tung kille. Han har kontakter i flera länder precis som du säger.

Hans ovänner är också tunga, därför han går med bodyguard jämt.

När han grips ifrån helikopter finns på Youtube.
Citera
2012-03-21, 11:26
Medlem
Killen är värsting fan. Stämmer det att han hotade Turkiska premier ministern för PKK konflikten?
Citera
2012-03-27, 20:01
Medlem
Bortsett från vissa regeringsmän, oligarker, ex-oligarker och Mikhas kan han mycket väl vara en av de mäktigaste i landet både i fängelsena och utanför.
Citera
2012-04-15, 11:07
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
ja satt i bingen med Ass....trevlig kille men hetsig som fan....i bingen kalla han sig för "Schlagen Bass"...kanske betyder samma sak på ryska?...aja han var riktigt hetsig/aggressiv som fan å kolla du fel på hans så visste du att du satt i skiten...kom ihåg när ja råka stöta till han efter ja vart på toa, jag sa förlåt och gick snabbt därifrån å nästa dag kom han å 5 riktigt grova snubbar fram och dödshotade mig...inte vågar mig man säjja till någon pilt heller för han känner verkligen alla...

men han är riktigt farlig om man e på fel sida av honom.. trust me, i know.
så du råka gå in i honom.. det fick denne "tuffe man" att under hela dagen hämta förstärkning i form av fem personer som ska omringa dig och hota dig till livet? herregud vilken hårding
Citera
2013-08-23, 04:04
Bannlyst
Han avled 16 Januari, 2013. Blev skjuten i huvudet.
Senast redigerad av Budskapet 2013-08-23 kl. 04:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in