2012-03-14, 21:35
Medlem
(Lite osäker på vars jag skulle placera den här frågan)
Ofta när jag har sex eller då min kille smeker mig (mest på klitoris) så kan jag plötsligt få vansinnigt med senadrag eller bortdomning i tårna! Väldigt obehagligt är det haha
Brukar dessutom få galna ryckningar i vadmusklerna så att man till och med kan se hela muskeln rycka till, har läst lite i tjejtidningar som man har prenumererat på genom åren att det kan vara en orgasm som börjar närma sig (har aldrig fått orgasm tidigare.) Någon som kan bekräfta? Eller har något tips på hur man kan undvika dessa obehagligheter? Tar liksom udden av upphetsningen lite
Citera
2012-03-14, 21:39
Medlem
Dr_Dollars avatar
Har du svårt att slappna av..?
Citera
2012-03-14, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Har du svårt att slappna av..?

Nej är otroligt avslappnad, eller hur avslappnad man nu kan vara när det är grymt skönt
Citera
2012-03-14, 21:57
Medlem
dutten66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meiv
(Lite osäker på vars jag skulle placera den här frågan)
Ofta när jag har sex eller då min kille smeker mig (mest på klitoris) så kan jag plötsligt få vansinnigt med senadrag eller bortdomning i tårna! Väldigt obehagligt är det haha
Brukar dessutom få galna ryckningar i vadmusklerna så att man till och med kan se hela muskeln rycka till, har läst lite i tjejtidningar som man har prenumererat på genom åren att det kan vara en orgasm som börjar närma sig (har aldrig fått orgasm tidigare.) Någon som kan bekräfta? Eller har något tips på hur man kan undvika dessa obehagligheter? Tar liksom udden av upphetsningen lite
Så kan jag också få ibland innan orgasm men oftast för ja spänner mej samtidigt för det är skönt.
Blir bara så när jag ligger på rygg också inte annars
Citera
2012-03-14, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dutten66
Blir bara så när jag ligger på rygg också inte annars

Knasigt att det bli just så, nu när jag tänker efter så har jag endast när jag ligger på rygg också. Hm. Får väl försöka att slappna av lite mera
Citera
2012-03-14, 22:05
Medlem
dutten66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meiv
Knasigt att det bli just så, nu när jag tänker efter så har jag endast när jag ligger på rygg också. Hm. Får väl försöka att slappna av lite mera
ja jag spänner mej lite innan jag kommer men man måste ju inte men det är svårt
Citera
2012-03-17, 00:40
Medlem
Man/ Det där har jag också fått men aldrig i samband med sex. Kanske händer ett par gånger per år och då när jag suttit ner, ingen aning om varför men det släpper alltid efter några sekunder.
Citera
2012-03-28, 18:29
Medlem
isildur2s avatar
Brist på B-vitamin och/eller magnesium bidrar tydligen....
Citera
2012-04-01, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isildur2
Brist på B-vitamin och/eller magnesium bidrar tydligen....

Jasså ja isf är det kanske inte helt konsigt, haha jag och vitaminer och mineraler går inte riktigt ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in