2014-05-25, 00:15
Medlem
PremiumBananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JP
Ja hon är vacker. Man ser att hon är en natural beauty som ser bra ut i grunden, även utan smink och dieter. Hon ger även ett sympatiskt intryck och kommer nog ge många röster till SD.

ja och hon påminner mycket om ett gammalt ex jag haft. så jag vet precis hur bieler skulle se ut bakifrån på alla 4 så hon skulle kunna få en personröst bara pga det ...hm mja, nä men hon verkar ju vettig också så hon skulle potentiellt få en personröst.
Citera
2014-05-25, 07:37
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
En lite oväntad vinkel men fullt godkänd, ge juden lite silvermynt så att hon håller sig borta. Easy-Lee approves!

Ja det är första gången jag kryssat en person som jag egentligen inte vill se i SD:s politik överhuvudtaget känns som att hon skulle kunna bli politisk vilde under nästa mandatperiod eller lämna för annat parti. Bara fått uppfattningen att hon har en helt annan agenda än va flera andra i SD topp har som Ekeroth Jomshof Söder Åkesson eller så har dom lurat oss alla

Men hoppas på Kasselstrand på listan i höst så kan jag kryssa han då istället
Citera
2014-05-25, 08:36
Medlem
Dimaks avatar
Ska personrösta på henne, hon är så jävla bra!
Citera
2014-05-25, 13:14
Medlem
Bra? I vad?
Citera
2014-05-25, 15:47
Medlem
8711s avatar
Hon verkar trevlig, snäll och duktig. Man märker att det är en del som personröstar på henne.
Citera
2014-05-25, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Ja det är första gången jag kryssat en person som jag egentligen inte vill se i SD:s politik överhuvudtaget känns som att hon skulle kunna bli politisk vilde under nästa mandatperiod eller lämna för annat parti. Bara fått uppfattningen att hon har en helt annan agenda än va flera andra i SD topp har som Ekeroth Jomshof Söder Åkesson eller så har dom lurat oss alla

Men hoppas på Kasselstrand på listan i höst så kan jag kryssa han då istället

Du kan inte kryssa Kasselstrand i höst, Söder och Kinnunen är för rädda för det.
Citera
2014-05-25, 17:39
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lottaberg
Du kan inte kryssa Kasselstrand i höst, Söder och Kinnunen är för rädda för det.

Ja tyvärr är jag rädd för att du har rätt, Vilket är synd det finns riktigt vassa smarta politiker i SDU som troligtvis aldrig kommer att kunna väljas in i riksdagen iallafall inte för SD & inte så länge SD har den toppen dom har, Men Linus Bylund är tydligen en riktig stjärna ihop med Paula Bieler
Citera
2014-05-25, 17:57
Bannlyst
Paula gick jag precis och röstade på för hon är den vettigaste på den listan som jag kunde hitta
Citera
2014-05-25, 18:18
Medlem
8711s avatar
Någon som vet om Paula Bieler egentligen vill ha mandatet? Är hon beredd på det om det skulle inträffa?
Citera
2014-05-25, 18:28
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Någon som vet om Paula Bieler egentligen vill ha mandatet? Är hon beredd på det om det skulle inträffa?

Troligtvis inte hon vill ju såklart in i riksdagen, Men samtidigt vilken plats skulle hon få på en riksdagslista troligtvis väldigt långt ner SD har ju redan ett gäng som går före. Men kommer hon in i EU så ska hon fan åka dit annars
Citera
2014-05-25, 18:40
Medlem
SD-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711

Hon vill i först hand in i riksdagen.
Citera
2014-05-25, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Paula gick jag precis och röstade på för hon är den vettigaste på den listan som jag kunde hitta
Hur djupt har du tittat i flaskan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in