2012-03-26, 13:05
Medlem
Birkanoffs avatar
Ärtsoppa har jag aldrig ätit och om jag får bestämma så förblir det så.
Citera
2012-03-28, 12:03
Medlem
Grisfötter ... kanske inte så jätte vanligt men har alltid varit med på vårat julbord
Citera
2012-03-28, 15:46
Medlem
AlternativeGirls avatar
Jag har aldrig ätit surströmming. Vägrat testa.

Jag vill gärna veta vad det är jag äter. Jag är otroligt kräsen och äter helst det jag vet är gott.
Precis som någon annan skrev tidigare så äter jag nästan alltid samma sorts pizza. Har de senaste åren faktiskt vågat mig lite mer på den fronten och säkert testat en 4-5 med "kött" och olika vegetariska (men det är för Vegetale alltid ser olika ut från pizzera till pizzeria med vad det är på).

Jag har typ nästan aldrig käkat något asiatiskt, grekiskt eller något som inte är normal husmanskost eller typ fettomat. Jag föredrar att äta bara pommes eller bara nudlar :P
Citera
2012-03-28, 15:48
Medlem
Elementarts avatar
Sniglar. Tänker aldrig göra det heller. Verkar riktigt vidrigt
Citera
2012-03-28, 17:09
Medlem
Aldrig ätit flygande Jakob, det skulle vara kul att testa någon gång. Det verkar vara helt vidrigt, men man vet ju aldrig.
Citera
2012-03-28, 19:51
Medlem
SearchAndFinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erex
Aldrig ätit flygande Jakob, det skulle vara kul att testa någon gång. Det verkar vara helt vidrigt, men man vet ju aldrig.

Det har inte jag heller av samma anledning. Egentligen borde man testa, är väl hur lätt som helst att göra och smakar antagligen godare än det låter. Å andra sidan skulle jag känna mig lite dum om det visar sig vara en hit och man har missat en så enkel "studenträtt"... Får göra en form till helgen.

Sniglar har jag aldrig smakat och tror inte jag kommer göra det heller. Känns som att vitlök är ett måste till vilket jag har lite svårt för (gillar smaken men den efterföljande unkenheten i käften flera timmar efteråt gör att jag mer än gärna skippar det).

Tycker pilgrimsmussla ser så otroligt gott ut men det är något jag aldrig fått en chans att testa.
Citera
2012-03-28, 20:02
Medlem
Sniglar luktar annars gott ... kanske för att dom är indränkta i vitlök men nej inget jag skulle sätta tänderna i heller
Citera
2012-03-28, 23:43
Medlem
Big Bosss avatar
Det är en hel del jag helt enkelt vägrat smaka på på grund av lukt o konsistens när man känt med bestick. Såsom kokt ägg, kaviar, blomkål, broccoli osv. Bara pga av lukten så vänder man ju bort ansiktet i stort sett.
Citera
2012-03-30, 11:53
Medlem
har aldrig ätit kebab
Citera
2012-03-30, 19:48
Medlem
IshethZenunims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Sniglar. Tänker aldrig göra det heller. Verkar riktigt vidrigt
Citat:
Ursprungligen postat av SearchAndFind
Sniglar har jag aldrig smakat och tror inte jag kommer göra det heller. Känns som att vitlök är ett måste till vilket jag har lite svårt för (gillar smaken men den efterföljande unkenheten i käften flera timmar efteråt gör att jag mer än gärna skippar det).
Citat:
Ursprungligen postat av AnimalThemuppet
Sniglar luktar annars gott ... kanske för att dom är indränkta i vitlök men nej inget jag skulle sätta tänderna i heller
Sniglar är helt okej om man gör en ragu eller liknande på dem (gärna med svamp), men de klassiska gratinerade med vitlökssmör tycker jag bara blir sega och smaklösa. Men äckligt smakar det definitivt inte.
Citera
2012-03-30, 21:01
Medlem
FireOnTheSides avatar
Underhållande tråd!

Jag har aldrig smakat
- ostron
- gravad eller rökt lax
- surströmming (luktade på det en gång och dog lite)
- bläckfisk
- krabba
- pilgrimsmusslor
- blåmusslor
- renkött
- kålrabbi (inte vad jag vet, i alla fall)
- kebabkött
- Whopper

Tillägg: inte sniglar heller.
Citera
2012-04-01, 20:36
Medlem
feed-mes avatar
Har aldrig smakat ostron. Men jag verkar vara en av de få som faktiskt vill prova något jag aldrig smakat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in