Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-02-07, 18:36
Medlem
Är det någon fara att kombinera dessa prep's?

Clenbuterol
Efedrin
D-bol
Citera
2005-02-07, 19:03
Medlem
jths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spasmodic
Är det någon fara att kombinera dessa prep's?

Clenbuterol
Efedrin
D-bol
Har för mig jag läste att man inte skulle mixa Effe och clen. Nått med hjärtat?
Citera
2005-02-07, 19:08
Medlem
Mjo jag läste precis lite om clen, iofs en studie gjord på labråttor, och så vitt jag vet har jag inga planer på att bli en råtta varken idag eller imorgon.

Men det stämmer säkert, även om det stod att clen inte hade en direkt effekt på musklerna vid hjärtat skulle det sabba pumpet efter en längre tid på preparatet, alltså hjärtat blir stelare på något vis vilket påverkar hjärtrytmen, det var så jag uppfattade det iallafall.

Eff däremot hittar jag ingen seriös studie på, bara en massa pisslänkar till diverse naturpreparat.
Citera
2005-02-07, 19:32
Medlem
beror mkt på vilka doser du ligger på och hur tolerant du är. clen och effe har båda liknande effekt på kroppen så lite av varje blir ungefär som lite mer av ett enda. själv tycker jag det funkar bra att kombinera.

ang. råttstudien... problemen som orsakades beror på brist på taurin. ligger du på clen bör du käka taurin och kalium för att slippa otrevligheter.
Citera
2005-02-07, 19:37
Medlem
Ok men säg att vi plockar bort effedrin ur kombinationen och kör bara på Clenbuterol och D-bol finns det några problem med det?
Citera
2005-02-07, 21:01
Medlem
dianabol? då ska du alltså bygga upp dig? Då borde du nog köra på dianabolen först, träna & äta ordentligt. Köra din pct och när den är klar börja med clen/eca.
Citera
2005-02-07, 21:10
Bannlyst
kör dbol kuren för en bulk och deffa efter med eca/clen

eller... deffa ren med bara dbol som antikattis

bulka eller deffa är valet, försöker du preppa dej till båda samtidigt så ses vi på sjukan...

edit- när jag menar deffa ren, så menar jag utan clennet/eca! menade inte att man är ren med dbollar!
Citera
2005-02-07, 21:13
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog
så ses vi på sjukan...

..

...
Citera
2005-02-07, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
..

...
ähh får inte slarv-pellarna respekt för skiten så måste man skrämma i dom respekten förr eller senare..
Citera
2005-02-07, 21:19
Medlem
man kan väl köra lågdos d-bol för den antikatabola effekten?
kör clen 2veckor on/of och trappa med start på 20mcg upp med 20mcg per dag, till max 120mcg.. så kan du köra effe när du är off på clenarna.. allt står i pinnade trådarna
Citera
2005-02-07, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog
bulka eller deffa är valet, försöker du preppa dej till båda samtidigt så ses vi på sjukan...

Ok ska du köra samma kur eller jobbar du på sjukan?
Näe men seriöst, det är svårt att få reda på hur preps fungerar ihop, så tack för hjälpen. Vad jag egentligen var ute efter dock var hur d-bol och clen fungerar ihop rent medicinskt om man bortser ifrån deff/bulk.

Är det farligt för hjärtat, eller levern eller varför ska man inte köra det ihop, skulle vilja ha lite fakta. Jag har också hört att man inte ska bulka och deffa samtidigt, men om man inte gör något av det då? Alltså tränar normalt, äter normalt.
Citera
2005-02-07, 23:53
Bannlyst
Avråder dej om du inte har ett starkt hjärta att köra clen/eca samtidigt som dbol.

Vet inte om winstrol ska vara lika dålig för syreupptagningsförmågan och hjärtat/blodtryck. Men jag skulle inte köra dbollar tillsammans med saker som ger hjärtat taskigt med stryk. Jag tycker du ska köra enbart dbol eller enbart clen/eca. Inte bägge samtidigt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in