Den vill ju inte gå bort! Jag har chrome och klickade på shiftnyckeln, sedan inställningar, sedan tillägg och tog bort siteadvisor från mcaffe. Men den är fortfarande kvar. Vad fan ska jag göra?
Så nu gick den bort. Tog bort en annan tillägg som hade en stjärna på. Nu är text enhance borta.
Den vill ju inte gå bort! Jag har chrome och klickade på shiftnyckeln, sedan inställningar, sedan tillägg och tog bort siteadvisor från mcaffe. Men den är fortfarande kvar. Vad fan ska jag göra?
Så nu gick den bort. Tog bort en annan tillägg som hade en stjärna på. Nu är text enhance borta.
tog bort tillägget Bflix som verkar ha med text enhance att göra
Jag har också drabbats av skiten... Inget av tipsen hjälpte först. Hittade inga program att avinstallera. Antivirus (ZA) hittade nada. Jag började avinstallera och inaktivera suspekta tillägg i FF (dvs de som inte kan identifieras). Det fungerade inte. Så jag bestämde mig för att inaktivera ALLA insticksmoduler och tillägg i FF och nu är skiten äntligen borta (so far so good). Men vad var det som orsakde skiten från första början? Jag vill ju kunna gå in på Youtube liksom. Kan jag inte längre då Flash är avstängt...
Jag avinstallerade allt som hade med Flash att göra och hämtade en "fräsch" version direkt från Adobe. Och nu är skiten tillbaks igen.... Vad är det som händer?!!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!