Tjena, lägger en liten bump här då jag också är jävligt nyfiken på övergivna / nyfikenhetsberikade platser. Kan någon ge mig tips på något intressant? Dels vill jag fråga lite om vad
Detta huset är för något och hurvida det går att komma in då det idag är "betydligt" mer barrikaderat idag.
Även fast ställena inte har varit övergivna per sé och det kaaanske varit lite smått olagligt så har jag varit på upptäcktsfärd bakom väggarna i krämaren där det fanns diverse rum, några till pannrum, några till källare för förvaring (åt folk som bor i lägenheterna ovan) och diverse andra klaustrofobi gångar i samma stuk. Det är dock väldigt skitigt och dammigt samt risk för grus och skit i ögonen, (där min jacka inte blev allt för glad..

) Jag kom in hit genom en lufttrumma som skruvarna lossades på. Det är väldigt, väldigt trångt därbakom, aldrig in dit igen säger jag bara..
Det var runt Vintern 2018.
Har även vart nere vid "katakomberna" som vi kallade det då, men igentligen endast där sjukhuspatienter transporteras, under B huset om jag inte är helt ute och cyklar. Det var också rätt fett att se även fast man kanske hade åkt på ordentligt med skit ifall man vart påkommen. Ungefär samma tid som föregående text.
Hursom, kan någon komma med tips på vad man kan utforska härnäst? Helst inom stan då jag inte äger någon bil. (30 - 60 minuters promenad från centrum är inga problem)