2015-11-05, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjabo
66 sidor och skrivet för några veckor sedan senast.. Känns tvärtom som relativt aktivt jämfört med många andra trådar.

Ja mena mer att de inte kommer upp nåt av värde. Ja å en polare är ute så ofta vi kan
Körde Säter och Grängesberg igår
Men bära Örebro är de svårt att hitta nåt
Citera
2015-12-06, 19:42
Medlem
Tja jag är ute och filmar UE video för youtube och är ute i stort sätt varge helg.
Om det är någon seriös ue/rural person i Örebro området som vet olika platser och vill hänga med ut och explora lite så är det bara att säga till. Jag är inte ute efter nå adrenaline kickar eller liknande.
ChrisGoesAbandoned är Youtube kanalen om någon är intresserad utav att kolla lite av mina upptäkter i och runt Örebro
Citera
2015-12-08, 19:12
Medlem
Tjena. Ja och en polare är också ute super ofta.
Vi kanske kan byta ställen eller slå ihopp oss
Citera
2015-12-08, 20:29
Medlem
Tja det skulle vara kul att gå ihop och explora lite tillsammans.
jag har inga bekanta som delar mitt intresse så jag har nästan alltid gått själv.
jag skickar över mitt nummer så kan vi snacka lite mer
Citera
2015-12-08, 23:59
Medlem
Ja fick ditt nummer. Fy fan dra själv på ue är ju läskigt 🙈
Citera
2015-12-10, 22:50
Medlem
Har samma problem, bara jag i min krets som dyrkar sånahär , har ni lust kan ni slänga iväg ett pm!

Bil körkort och bensin finns
Citera
2015-12-11, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknowman
Har samma problem, bara jag i min krets som dyrkar sånahär , har ni lust kan ni slänga iväg ett pm!

Bil körkort och bensin finns
Jag skickade ett PM till dig..
Citera
2015-12-18, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskastollen
Var länge sedan jag var där men är det inte CV områdets skyddsrum ?
det finns inget övergivet inom CV området eller saker "tillhörande" CV. Jag jobbar på CV området inom BHT och alla lokaler, förråd, hus, lagerbyggnader används på ett eller annat sätt om dem inte är uthyrda som förråd eller förvaring för maskiner, tåg eller kontainrar. (Inte säker på stavningen på det sista) så snälla låt CV området vara..
Citera
2015-12-19, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisGoesAbandoned
det finns inget övergivet inom CV området eller saker "tillhörande" CV. Jag jobbar på CV området inom BHT och alla lokaler, förråd, hus, lagerbyggnader används på ett eller annat sätt om dem inte är uthyrda som förråd eller förvaring för maskiner, tåg eller kontainrar. (Inte säker på stavningen på det sista) så snälla låt CV området vara..
Vill du kordinater pmade till dig eller ska vi bara låta dig kolla runt mer kring ditt jobb?
Kan tilläggas att det inte är innanför något staket eller nåt så bryt er inte in nån stans...
Senast redigerad av Svenskastollen 2015-12-19 kl. 10:44.
Citera
2015-12-19, 11:43
Medlem
Citat:
Vill du kordinater pmade till dig eller ska vi bara låta dig kolla runt mer kring ditt jobb?
Kan tilläggas att det inte är innanför något staket eller nåt så bryt er inte in nån stans...
jag hängde inte ritigt med där vad du skrev.. tanken var att skriva till han som du svarade på men jag rpkade skriva till dig.
Hur som helst så finns det ett tunnelsystem som går under hela CV området. Jag tog en tur där för några månader sen..
Det finns en bunker vid Klätterklubben som står öppen med massor av cyklar i.. dock så hyrs den av Öbo som förråd för övergivna cyklar..
Citera
2015-12-19, 21:41
Medlem
Citat:
Nu hängde jag med i vad du skrev..
Du kan skicka kordinaterna så kan jag kolla upp det närmare eller om du bara vill förklara ungefär vart det är ni menar.
Plåtskjulet vid kurvan i ytterkanten av CV är vårat förråd för kontainrar ifall det är det du menar..
Citera
2015-12-20, 00:42
Medlem
Är det skyddsrumet med cyklarna som var på en bild tidigare i tråden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in