Någon som kan förklara hur han gjorde detta från baksätet med handbojor?
för han hade väl handbojor, eller hur?
vissa poliser alltså.
Men det kan han väl inte haft? Sannolikt satte poliserna honom obojad och ensam i bilen med nycklarna i tändningslåset!!
Dessa poliser borde sättas nere i källaren och sortera gamla papper resten av sin yrkeskarriär!
Kling & Klang är bara förnamnet....
Man retar sig på dessa satans tjuvar/tattare och annat avskum, man får hoppas att man någon gång får ta dom på bar gärning, alltså vilken urladdning........................................ .............
Vi hade ett gäng knarkare som gjorde en misslyckad rajd här runt, dom körde nämligen ner med framhjulet i ett dike och fick lämna bilen med diverse stöldgods, bilen stod registrerad på ena slöddret.
jag blev så förbannad att jag åkte dit med grävaren och slog biljäveln i spillror med grävaggregatet, sen körde jag gafflarna rakt genom bilen och bar skiten ut på en parkering på E4:an så att samhället kunde ta hand om skitet!!
Har inte mått så gott och sovit så skönt som natten efteråt..=)
Dessa knarkare får väll någon månad sen är dom ute och jävlas i samhället igen.
Den misstänkte som sitter i bilen låser då polisbilen inifrån. Kastar sig fram och kör från platsen i polisbilen, norrut. Polisbilen hade nycklarna i tändningslåset då motorn var igång tillsamman med blåljus.
Vilken toppenlösning att blåljuset inte kan vara på om inte motorn är det.
Som väntat öppnas flera trådar kring denna galna händelse, men detta är originalet. Men nu väntar vi alla på det viktigaste, vem är Ioan Ursut version 2012? Och vilka är poliserna?
Presstalesmannen för Polisen sa på lokalnyheterna att de poliser som blev bestulna på bilen skulle få bjuda på tårta som straff, men i övrigt inga förändringar i rutiner
Presstalesmannen för Polisen sa på lokalnyheterna att de poliser som blev bestulna på bilen skulle få bjuda på tårta som straff, men i övrigt inga förändringar i rutiner
Gillar att han stod och såg allmänt glad ut. Oerhört humoristiskt men samtidigt tragiskt.
Nej för fan, varför ändra rutinerna?
This is how we roll in Grönköping!
Men det kan han väl inte haft? Sannolikt satte poliserna honom obojad och ensam i bilen med nycklarna i tändningslåset!!
De var ju de jag menade, hur jävla dum får man bli som polis? inte fan sätter du en misstänkt brottsling obojad bak i bilen med en nyckel i tändningslåset?
Ett tecken på samhällets förfall, både militären och polisen verkar befinna sig i fritt fall.
Postgågen funkar dåligt, tågen går inte, elen börjar trassla, gatorna fulla av hål.
Roms yttersta dagar, efter oss syndafloden.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!