2012-03-12, 05:49
Medlem
Gigabtiskt problem, behöver feedback. Situationen:
När jag var ung så var jag tillsammans med världens bästa tjej i värkdens bästa förhållande. hon var otrogen efter 2.5 år och gjorde slut med mig. men vi kunde inte släppa varandra. jag flyttade iväg med en ny tjej till en stad långt bort och mitt ex flyttade hit senare. jag har alltid vart tokförälskad i henne, hon gör mig galen.

jag och hon hade tre dagar där vi var tillsammans och sex med henne är utom denna värld, perfekt kropp och hon vet hur man gör det skönt för en kille. både jag och hon var i förhållande då men vi kunde inte vara utan varandra.efter det så svor hon att aldrig vara otrogen igen och sex-sju år passerade.

nu har jag haft en ny tjej sedan 3.5 år tillbaka och vi har det bra, förutom att jag inte har sexlust alls med henne. kngen kan mäta sig med mitt ex, vi hade en helt egen sexualitet bland annat.
nu, efter alla dessa år så verkar det som att mitt ex har gjort slut med sin kille och hon kommer flytta till min stad om ett halvår.

jag vet inte vad jag ska göra. min nuvarande tjej är helt otrolig, en drömtjej. men samtidigt saknar jag passionen för henne. hur bra låter det att jag är en kille på mellan 20 och 30 år som har sex med min tjej en gång i månaden, max? vi har inte den där passionen, men vi ligger alltid och myser och är otroligt kärleksfulla. alltid med varandra och vi har det otroligt bra.

vad ska jag göra? jag känner att jag vill ha passionen och den råa förälskelsen och allt det gav (för att inte tala omsexet) med mitt ex, men mitt nuvarande förhållande har allt alla någonsin skulle kunna drömma om, FÖRUTOM den allra innersta intimiteten. i övrigt passar vi helt perfekt för varandra. hon har bara inte det där som mitt ex hade. den perfekta kroppen för njutning och samma sexuella världsbild.

nu låter jag som en sexmissbrukare, men jag har haft sex med min nuvarande två gånger i år. det är inte normalt, det vet jag själv. vi har som sagt allt förutom sexlivet. hon vill ha sex oftare, men jag är helt enkelt aldrig intresserad.

ja, det här är ett riktigt problem, så ta det seriöst. jag har skaffat en ny användare för att ingen ska ha chans att identifiera vem jag är, därav mitt första inlägg nu.
Citera
2012-03-12, 06:00
Medlem
lcdtvs avatar
Varför är du med en tjej som du uppenbarligen inte är sexuellt attraherad utav?

Förr eller senare så kommer så kommer du säga det till henne, då är du körd iallafall..
Citera
2012-03-12, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lcdtv
Varför är du med en tjej som du uppenbarligen inte är sexuellt attraherad utav?

Förr eller senare så kommer så kommer du säga det till henne, då är du körd iallafall..
för att allt annat är perfekt mellan oss. hon cet att jag inte är speciellt tänt sexuellt men vi har allt annat förutom just det. vi kan ligga nakna i sängen och kramas och praya (sånt som folk kallar för gay) och såna saker, det älskar jag att göra. vi kan mysa med varandra i timmar. sex kan inte vara allt i ett förhållande tänker jag.
Citera
2012-03-12, 06:49
Medlem
Papa Dans avatar
Uppenbarligen fattas något eftersom du kan tänka dig ha sex med ditt ex, right? Det är absolut inte något fel på att vara asexuell men det verkar inte vara ditt fall riktigt.

Du ska def. inte bli tillsammans med ditt ex och jag tycker du ska ta dig en funderare på om du vill ha ett sexlöst liv och om din partner kan tänka sig ett liv med lite sex. Om inte så behöver du kanske vara ensam ett tag och leta en ny, men gå inte bakåt!
Citera
2012-03-12, 07:04
Medlem
saken är een att det bara är någon av dessa två tjejer/kvinnor jag någonsin kommer att vilja ha. min nuvarande är en fantastisk människa och jag är ledsen för att jag inte kan erbjuda henne den sexuella närhet som hon vill ha. vi hade en deal på två gånger i veckan, men jag klarade inte av det, så nu blir det ungefär en lördag i månaden. det är orättvist mot henne känner jag.

mitt ex å andra sidan, har jag aldrig kunnat släppa med tanken. den råa sexualiteten som fanns mellan oss går inte att beskriva i ord, det var verkligen det bästa som hänt i mitt liv. den tiden vi hade var den bästa i mitt liv och detsamma för henne. jag har aldrig kunnat släppa henne och när jag väl har sex så händer det att jag önskar att drt var mitt ex jag låg med.

det är det här som gör det så svårt. livet är tryggt med min nuvarande, men jag saknar intimiteten. men i övrigt så skulle vi kunna ha ett perfekt liv ihop. mitt ex är... ja. hon har allt annat. jag har alltid varit intresserad av kurvor ex, och hennes bakdel har dubbla omkretsen av hennes midja, helt otroligt vacker svarvning.
Citera
2012-03-12, 07:22
Medlem
Papa Dans avatar
Spielbergo, det finns fler kvinnor, du måste bara våga släppa taget om dig och tillåta dig själv att se och känna det! Jag förstår dock hur du menar och för mig är sexualiteten viktig så ur det perspektivet hade jag valt att gå tillbaks till ett ex. Det som gör mig skeptisk är att hon var otrogen mot dig och jag önskar att du hade den självrespekten att inte låta sådana kvinnor få komma nära dig igen.... men det är ju mina personliga tankar och åsikter.

Jag har relativt nyligen blivit lämnad och precis som du beskriver det så hade vi en "egen" intimitet och närhet som jag inte tror jag kommer hitta igen. För oss var det ett själsligt djup och en emotionell kontakt jag aldrig mött med en kvinna tidigare. Jag hoppas jag kan hitta det igen och försöker titta framåt men jag förstår absolut hur svårt det är. Jag tror mitt ex kommer leva länge i mig med pga att allt var så speciellt och då är jag relativt gammal med många relationer bakom mig. Det är tufft mannen men jag hoppas du gör rätt beslut som du mår bäst av och att du inte blir sviken igen!
Citera
2012-03-12, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spielbergo
saken är een att det bara är någon av dessa två tjejer/kvinnor jag någonsin kommer att vilja ha.

Fast vad är det för sak att säga? Klart det finns andra tjejer i världen, du kan inte hänga dig kvar vid dessa två i rädsla att du aldrig kommer vilja ha någon annan för det är bara destruktivt för er alla.

Du och exet hade fantastiskt sex men av olika anledningar fungerar ni inte ihop. Din nuvarande flickvän är kanon på pappret och skulle kunna vara en fantastiskt livskamrat, jag ser bara ett problem, ett gigantiskt dock :det är uppenbarligen något som saknas!

Kanske kan du och ditt ex ha sex och bli KK (förutsatt att ni båda är på det klara var ni har era känslor). Kanske kan du och din nuvarande bli bra vänner med tiden, för du uppskattar ju uppenbarligen henne som person och ni verkar ha ett bra intellektuellt utbyte. Så har jag det med ett av mina ex, det var något som saknades för att det skulle kunna vara han och jag för alltid men vi älskade att prata med varandra, så nu är vi nära vänner istället och jag skulle inte kunna tänka mig en bättre vän ska dock påpeka att det gick ett par år från vi gjorde slut tills vi kunde satsa på vår vänskap.

Lycka till med ditt kärleksliv! Du kommer i sinom tid hitta någon som kan tillfredsställa dig på alla plan och jag lovar, då kommer allt att kännas så himla självklart och du kommer inte ens ha dessa funderingar......
Citera
2012-03-12, 11:29
Medlem
jag vet att det låter som att jag är väldigt insnöad på dessa tjejer, men till det här ska man säga att jag faktiskt har dejtat en väldans massa tjejer mellan mina förhållanden. jag har träffat väldigt många olika typer av människor och det är jag väldigt tacksam över. jag har aldrig varit för att ha kk och sånt, utan jag vill ha närheten jag har med min nuvarande, hela tiden. jag är en sån där som vill komma hem till en tjej som sitter i soffan och väntar, man kan krypa ihop och svammla om hur dagen har varit samtidigt som man kan knubba lite på hennes mage.

samtidigt så vet jag att jag är väldigt sexuellt driven, tidigare så kunde jag ha sex flera gånger om dagen (fler än vad man kan räkna till på en hand) och tar man det in i beräkningen så förstår man att även jag är en "livsnjutare" som uppskattar bra intimitet i förhållandet. nu beror väl nedgången av viljan lite på att man inte är tonåring längre, men fortfarande så är det en stor önskan i mig så att skriva.

i vilket fall som helst, varför jag har fått för mig att det bara är dessa två tjejer som jag kommer att vela ha är pga min dateing-erfarenhet. jag har träffat så pass många (ja, min standard på många, säkerligen inte allas standard) och mött så många minor som varit galna på ett eller annat sätt så att det har känts som att om man väl hittar en som är bra så måste man banne mig hålla fast vid den. dom andra bra är ju upptagna =D

ja, vi får se hur det blir. fortsätt gärna och skriv, ni är väldigt visa här inne och har gett mig bra infallsvinklar. jag kanske redan vet att jag inte passar med min nuvarande som sambo, men vi är verkligen lika och givet att vi hade kunnat vara bästa vänner. vi har en katt ihop också, så det försvårar ju lite granna, men kan man ha barn och vara separerade så kan man nog ha djur på det sättet också.

tyvärr så är vi lite ekonomiskt beroende av varandra, eller jag av henne mycket när jag studerar och att gå från sambo till rumskompisar blir nog lite wierd, speciellt eftersom jag känner på mig att jag ändå hade velat kramas. jag är en sån där jobbig kramig kille som man bara vill kräkas över. ojoj, allt detta att tänka över. fast inga beslut tas på en kväll heller.
Citera
2012-03-12, 13:44
Medlem
Draichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spielbergo
för att allt annat är perfekt mellan oss. hon cet att jag inte är speciellt tänt sexuellt men vi har allt annat förutom just det. vi kan ligga nakna i sängen och kramas och praya (sånt som folk kallar för gay) och såna saker, det älskar jag att göra. vi kan mysa med varandra i timmar. sex kan inte vara allt i ett förhållande tänker jag.

praya? vad är det?
Citera
2012-03-12, 14:16
Medlem
prata skulle det stå. var visst lite för klumpig med pekfingret ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in