Citat:
Ursprungligen postat av Moment
Testat mig typ 12 gnger dom vill knappt ta prov p mig lngre fr att jag r dr s ofta.
Nu vet jag ju inte i vilken stad du bor, men r det fortfarande svrt att f tag p nya verktyg?
Jag har ftt uppfattningen att det p senare r blivit lttare, kanske bara inbillning frn min sida.
Det r s svrt att frst orsaken till att inte infra "fria sprutbyten" i samtliga stder, tycker hela samhllet sparar p det, i pengar men framfrallt mnskligt lidande.
Det som till slut fick mig att sluta kra IV var bla. en hjrtklaffs inflammation, detta orsakat av "skitiga/gamla verktyg". (Kokade bara verktygen d jag delade med pojkvnnen, hade jag egna s anvndes de ju om och om och om igen..)
Minns inte hur lnge jag lg inlagd, men det kostade nog med skerhet samhllet en heldel.
Vore ju synd om du kte p Hepatit fr att inte tala om HIV. Men det mnga missbrukare inte tnker p r att ven andra livshotande tillstnd faktiskt kan uppst. (se ovan) Vore jag dig hade jag gjort allt fr att ordna ett stt att komma ver nya verktyg istllet fr att ternavnda och dela med andra.