2012-03-11, 20:52
Medlem
Finns ju en stor tråd som tar upp er värsta bakfylla, men så vitt jag vet ingen om eran första fylla. Som trådskapare börjar jag då.

Var en vanlig helgkväll, var väl runt 15 år. Visste att en del i klassen hade supit några gånger och dom ville ha med mig. Så på kvällen så ringer dom och frågar om jag ska komma, en sida av mig vill det starkt den andra är tveksam då jag behövde komma hem tidigt. Men jag övertalar mig att dra dit och köra lite lungt. Hade väl planerat någon shots och någon öl inte så mycket. Men så klart när man väl är där så finns det bara vodka, så killarna börjar häva i mig vodka. 40-45 minuter senare är jag glad i hågen, så blev vi utslängda och när vi går iväg så kommer farbror blå och luktar på oss. Alla klarade sig som tur var. Ingen speciell första gång, inget knull, ingen spya, inget som jag ångrar med andra ord.

Men hur gammal ?, vad hade ni ?, hur gick det? däckade? klarade dig fint ? ja allmänt hur det var första gången du söp.
Citera
2012-03-11, 20:58
Medlem
cescRVPs avatar
Jag var runt 15 år.Min var otroligt tråkig, drack med 2 andra kompisar, vi drack öl på burk. Blev någorlunda full. Men inget speciellt hände som att ''farbror blå'' kom, varken spyor eller sex.
Citera
2012-03-11, 20:59
Medlem
Reverentias avatar
Den enda jag minns av mina första fylla var att det var på min kompis 15 års fest och att jag vaknade jag upp i en trädgård cirka 6km hemifrån. Ingen aning om vad som hände.
Dock så har samma sak hänt flera gånger efter det, har en tendens att somna utomhus på fyllan.
Citera
2012-03-11, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cescRVP
Jag var runt 15 år.Min var otroligt tråkig, drack med 2 andra kompisar, vi drack öl på burk. Blev någorlunda full. Men inget speciellt hände som att ''farbror blå'' kom, varken spyor eller sex.
Okej typ samma ålder som mig, glömde att tillägga vi var väl runt 10 pers. Okej låter väl inte som någon top notch fylla, men kanske inte den sämsta heller. Tur att de inte blev sex om du drack med 2 polare då :P
Citera
2012-03-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverentia
Den enda jag minns av mina första fylla var att det var på min kompis 15 års fest och att jag vaknade jag upp i en trädgård cirka 6km hemifrån. Ingen aning om vad som hände.
Dock så har samma sak hänt flera gånger efter det, har en tendens att somna utomhus på fyllan.
Hahahaha låter som en riktigt rolig kväll då, hur fan tar man sig iväg och somnar om man är så packad.
Själv blir jag mest hyper och dryg när jag är full.
Citera
2012-03-11, 21:15
Medlem
Ballsack.Koopas avatar
Det var förra midsommar faktiskt! :O Fy fan vilken kväll alltså. Min dåvarande kille och hans polare söp ner mig med Gin och aurora vin (FY F*N vad vidrigt det var!) kändes som om man gjorde allt man kunde på en fylla.

Åt en viss måltid som jag senare spydde upp mitt på Karlstads torg. Kan ej äta det idag

Hade fyllesex med min dåvarande kille i festens ägares säng. Slutade med att vi blev utslängda på grund av detta. Anledningen var enligt den ännu mer fulla festvärden: "Tror ni måste gå nu, klockan är mycket" 21:30 för att vara exakt!

Pissade med ett helt gäng samtidigt vid torget.

Ja det är något man inte kommer glömma i alla fall!
Citera
2012-03-11, 21:16
Medlem
Nabokis avatar
Jag var tolv och hade två äldre vänner (13, tror jag, de gick på högstadiet iaf) som hade fått tag på en flaska vodka, vi blandade upp den med cola och drack, för att visa manlighet så drack vi lite för mycket och lite för snabbt. Det slutade med att vi stod och slog på varandra i ett slowmotion fylleslagsmål där man mest viftar med armarna, sen somnade en av oss och vi gick hemåt utan honom.

Efter det drack jag inte alkohol förrän jag var 17, blev ganska avskräckt men minns händelsen med nostalgiskt nöje nuförtiden
Citera
2012-03-11, 21:22
Medlem
Power41s avatar
Men hur gammal ?, vad hade ni ?, hur gick det? däckade? klarade dig fint ? ja allmänt hur det var första gången du söp.

16 år, vad hade vi inte? Stod upp på benen från att jag började tills att jag medvetet gick och lade mig. Spydde några gånger. Dagen efter var okej, lite seg bara men kom inte ihåg någonting av festkvällen.

Min kompis berättade att jag hade slagit näsblod på en kille som tur var inte heller kom ihåg nåt. Jag hade tydligen suttit och vilat på toan när en kille ville pissa men jag ville inte gå ut så han gick in och låste dörren o pissade

Det var väl okej men jag var lite äcklad av sprit ett tag efter.
Citera
2012-03-11, 21:30
Medlem
Reverentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
Hahahaha låter som en riktigt rolig kväll då, hur fan tar man sig iväg och somnar om man är så packad.
Själv blir jag mest hyper och dryg när jag är full.

Undrar jag också, händer nästan varje gång jag blir stupfull.
Citera
2012-03-11, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballsack.Koopa
Det var förra midsommar faktiskt! :O Fy fan vilken kväll alltså. Min dåvarande kille och hans polare söp ner mig med Gin och aurora vin (FY F*N vad vidrigt det var!) kändes som om man gjorde allt man kunde på en fylla.

Åt en viss måltid som jag senare spydde upp mitt på Karlstads torg. Kan ej äta det idag

Hade fyllesex med min dåvarande kille i festens ägares säng. Slutade med att vi blev utslängda på grund av detta. Anledningen var enligt den ännu mer fulla festvärden: "Tror ni måste gå nu, klockan är mycket" 21:30 för att vara exakt!

Pissade med ett helt gäng samtidigt vid torget.

Ja det är något man inte kommer glömma i alla fall!
Hahahahaha låter ju som en kväll att minas du
Citat:
Ursprungligen postat av Naboki
Jag var tolv och hade två äldre vänner (13, tror jag, de gick på högstadiet iaf) som hade fått tag på en flaska vodka, vi blandade upp den med cola och drack, för att visa manlighet så drack vi lite för mycket och lite för snabbt. Det slutade med att vi stod och slog på varandra i ett slowmotion fylleslagsmål där man mest viftar med armarna, sen somnade en av oss och vi gick hemåt utan honom.

Efter det drack jag inte alkohol förrän jag var 17, blev ganska avskräckt men minns händelsen med nostalgiskt nöje nuförtiden
Tidigt, vid 12. Hahahahaha låter ju kul lite typiskt första gången händelse.
Citat:
Ursprungligen postat av Power41

16 år, vad hade vi inte? Stod upp på benen från att jag började tills att jag medvetet gick och lade mig. Spydde några gånger. Dagen efter var okej, lite seg bara men kom inte ihåg någonting av festkvällen.

Min kompis berättade att jag hade slagit näsblod på en kille som tur var inte heller kom ihåg nåt. Jag hade tydligen suttit och vilat på toan när en kille ville pissa men jag ville inte gå ut så han gick in och låste dörren o pissade

Det var väl okej men jag var lite äcklad av sprit ett tag efter.
Hahaha låter som någon spårade... När jag däckade första gången så kunde jag knappt gå dagen efter och så....
Citat:
Ursprungligen postat av Reverentia
Undrar jag också, händer nästan varje gång jag blir stupfull.
Mycket man undrar över vad man gör efter ett par shots...
Citera
2012-03-11, 21:49
Medlem
SeMeNoMores avatar
11 år - morfars tequila - ensam hemma - magpumpad - Good Times
Citera
2012-03-11, 21:56
Medlem
Samma vecka som jag fyllde 14... Drack vodka hemma hos en kompis, sedan har jag bara minne av två korta ögonblick från kvällen, resten har jag fått berättat för mig, och det hände en hel del, jag däckade dock inte. Inser idag att jag hade tur som inte råkade illa ut, en bekants förälder hittade mig vandrande omkring utanför huset och gick hem med mig. Vaknade i mina föräldrars säng nästa morgon och det tog typ 5 minuter att minnas något överhuvud taget från dagen innan, sjuk känsla! Så det var min första och min värsta fylla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in