Citat:
Ursprungligen postat av Sana
Men om du VILL verkligen VILL ha henne så SÄÄG det för fan!!!!
Det går inte spela spel och vänta fjanta sig om du sagt A hur du mådde så kan du väl säga B hur du känner nu?
Eller sa du det jag fattar inte lite diffust.
Sagt och gjort, men fick kalla handen direkt. Hon har tydligen mått skit när jag mått skit och ingen har sagt något så nu är det slut..
Pratade med henne idag på telefon för jag ville lämna tillbaka några saker... Men hon började skrika och skälla på mig fast att jag pratade i normal ton. Fick höra allt möjligt, att jag var en idiot och hur fan skulle hon förstått att jag mått psykiskt dåligt efter saker som hänt i mitt liv.
Kan säga det rakt ut, att en kompis dog för inte så länge sedan.. Har inte sagt det till henne för det har bara blivit tjaffs när jag försökt prata med henne om mina känslor..
Hur kan man bara bli så kall och inte ens kan lyssna på att jag mått dåligt tidigare, inte ens lyssna som kompis..
Tycker det är jätteläskigt att någon man spenderat över 3 år med inte kan lyssna på ens känslor alls, och när man mått som sämst bli lämnad/utsparkad på gatan..
Det jag undrar över är hur kan en människa bli så kall och bygga upp ett sådant stort hat mot en bara för att man mått dåligt under en period ? Jag har aldrig varit med någon annan kvinna under vårt förhållande, jag har aldrig slagit henne, jag har aldrig kallat henne för dumma saker.
Jag har helt enkelt bara varit deppig och haft ångest samt inte veta vad jag skall göra.
Har försökt prata med henne om detta man hon säger bara att "Det är något du skulle tänkt på för 2 månader sedan"
Trodde verkligen att hon var kvinnan som jag kunde prata med och bli förstådd.. Jag vet att jag inte är perfekt men en chans att förklara sig vore väl schysst ?? Är det jag som är ett pucko här ??
Känner mig bara så sjukt ensam just nu, glädjen till livet är snart helt borta... Kan inte ens ringa henne och föra ett normalt samtal, hon är som helt förbytt.. Jätte aggressiv mot mig.. Fan pallar inte längre..
Vad gör jag nu ?