2012-03-11, 01:48
Medlem
InsaneInBrains avatar
Jag vet att det låter som en dum grej,
På sistone har jag lagt märke till några saker som pågår i mitt huvud när jag ör påverkad av cannabis.
Till exempel: jag ser bokstäver som skapas till en text sen från den texten skapas det flera text i rad sen blir det massa texter blandade med varandra och i dom texterna står exakt allt jag tänkte på,
det är liksom som att höra sin röst svagt säga massa saker fast här läser jag dom, jag vet inte hur jag tydligare ska förklara men hoppas ni förstår lite iallafal det är faktist rätt häftigt har jag börjat tycka
Detta är då en av dom nya effekterna som jag på något sätt lagt märke till på dom senaste gångerna, en annan är att om jag tänker på en sak och småskrattar för mig själv åt det eller rör mig på ett visst sätt så övertalar jag mig själv att det verkade vrickad och att jag fan inte ska göra om det fast då tänker jag detta, en annan sak är att jag börjat småprata för mig själv sen blir jag tyst och fortsätter pratandet genom att tänka, fast detta kan jag då kontrollera själv , inte så att jag sitter bredvid någon och håller på.
allt detta är nytt dom hade jag inte för nåt halvt år sen och jag har rökt i 1 år.

Nån som har nått o säga om detta och vill dela med er?
och skriv inte "du var stenad" eller nåt sånt, jag vet att jag blir stenad och då sker andra saker men i tråden pratar jag om nya effekter ni lagt märke till som ni inte haft tidigare
Det är inget jag skojar om här så snäla i fortsättningen
sluta att anklaga mig för troll!
Senast redigerad av InsaneInBrain 2012-03-11 kl. 01:51.
Citera
2012-03-11, 01:57
Medlem
Kashis avatar
Låter som att du har en hjärna
Citera
2012-03-11, 02:10
Medlem
InsaneInBrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashi
Låter som att du har en hjärna

No shit
Citera
2012-03-11, 02:35
Medlem
Kashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneInBrain
No shit

Det är fint hur cannabis ger insikter i hur ens hjärna fungerar Kommer på sig själv att ha underliga tankegångar och sådant man i nyktert tillstånd gör på automatik.
Självklart har man ju knark i hjärnan så det är inte samma processer som sker men tror att man blir medveten om många ting som i 'vanliga' fall går obemärkt förbi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in