• 2
  • 3
2012-03-11, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cal00
Jag blir riktigt ledsen när jag läser det här.

Känner du att du inte har funnit någon mening med livet? Är det därför du känner dig deprimerad? Hur gammal är du och vad sysselsätter du dig med under dagarna?

Seriöst varför? idag har det dött fler människor än vad jag orkar räkna. Och du blir ledsen för mitt lilla inlägg. Varför? Vad är det i min text som är större än alla dom människor som dött idag?

Ni ser meningen med att äta och knulla fram nya sedan dö. Lite kort sådär. Och under tiden även hitta på något roligt. Typ ut och supa och på väg hem bli misshandlad och rånad. Ja det händer nog inte alla. Och det händer kanske fö sällan så det är kanske ett dumt..., fan vet inte vad jag skriver längre. vafan föddes jag. jävla idioter till föräldrar.
Citera
2012-03-11, 02:35
Medlem
xDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulsus
Kortfattat: Leva i ett sk samhälle som slav.
Det gäller att tänka utanför boxen. För mig är livet det enda jag har. Vad finns annars? Jag är inte rädd för döden.. Men jag vill göra det bästa jag kan av mitt liv. Om det nu är att sitta och knapra chips framför tvn eller vad fan det nu är. Finner du ingen som helst ro i någonting, TS? Jag vill påstå att det finns så otroligt mycket skit att sysselsätta sig med. Det finns inget fel. Om du tar ditt liv, har du ingenting.

Edit: Och jo, jag försöker övertyga dig. Men du har ett fritt val, det motsäger jag inte.
Citera
2012-03-11, 03:38
Medlem
sallypros avatar
hört att en spruta med enbart luft kan göra lite skada!
Citera
2012-03-11, 04:33
Medlem
orkar inte läsa hela ditt inlägg, blir bara depp. håller själv på att glida in i en depression, fast än jag har så jävla många underbara människor runt mig, finns så mycket skit osv, vad är meningen?? tankarna flyter bara iväg, så jävla jävla många idioter....

så länge jag undviker frågorna så mår jag bra. hoppas det löser sig
Citera
2018-12-06, 18:49
Medlem
plasticitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulsus
Idag den 11 mars är det exakt 10år sedan jag fick min depression. Vad har jag kommit fram till dessa år. Mest så fick jag vetskapen vad livet går ut på. Innan var allt en lek och man tänkte inte ens en dag framåt. Men sen fick man ett slag i ansiktet och man fick veta vad som väntade.

Så kroppen/jag har ställt in sig på att må dåligt resten av livet. Jag kommer inte vilja bli frisk. För jag vet vad som väntar mig.

Allt jag vill ha är en spruta och somna in. Slippa leva ett liv jag inte vill leva. Jag vill inte leva som ni andra gör. Jag vägrar. Jag vill somna in och slippa er alla. Slippa denna planet. Slippa allt.

Hur får jag tag i denna spruta? Jag vet inte om det är liknande vätska som ges till djur. Men det är precis så jag vill somna in och försvinna.

Hur går jag tillväga?
Hur går det för dig? har ju gått några år nu.
Citera
2018-12-07, 00:53
Medlem
Edit såg att tråden inte är aktuellt
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem