2012-03-11, 00:18
Medlem
Hej. Jag har alltid undrat och frågat mig själv ifall detta sätt fungerar att tjäna riktig bra pengar på.
Låt oss säga att vi skapar en bet365 konto, och går in på Liveodds. Vi säger att Real Madrid leder med 1-0 och när det är 80 min spelat så satsar jag 10 000 kronor. Och då vinner jag 800/900 kronor, beroende på oddset som brukar ligga på 1.2 , 1,1 osv.

Vad har ni för förslag kring detta? skulle det kunna fungera?
Isåfall, har någon gjort detta? Jag tänker nämligen göra det.
Kan någon ge bättre tips och råd kring liveodds?

MVH
Citera
2012-03-11, 00:22
Medlem
Venditas avatar
Vad händer sen när någon kvitterar i sista sekund då?
Då torskar du 10 000, och sådant händer säkert var 12/13 match så du går då +/- 0. Skulle oddsen vara emot dig och det händer 2 gånger så är du körd. Finns bättre sätt att få sina pengar att växa.
Citera
2012-03-11, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zozosweden
Hej. Jag har alltid undrat och frågat mig själv ifall detta sätt fungerar att tjäna riktig bra pengar på.
Låt oss säga att vi skapar en bet365 konto, och går in på Liveodds. Vi säger att Real Madrid leder med 1-0 och när det är 80 min spelat så satsar jag 10 000 kronor. Och då vinner jag 800/900 kronor, beroende på oddset som brukar ligga på 1.2 , 1,1 osv.

MVH

Mest korkade idén någonsin. Oddset är antaglingen för de första inte 1,2 eller 1,1 ett på att Real Madrid vinner om de leder matchen med 10 min kvar.

Men låt och säga att att du får oddset 1,1 det innebär att Real Madrid måste hålla undan de sista 10 minutrarna i 11 matcher irad varje gång för att du ska gå plus.

Du kan ju testa att spela på detta viset dina pengar kommer vara slut på några dagar.
Citera
2012-03-11, 00:55
Medlem
stom72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zozosweden

MVH

Skulle snarare göra tvärt om. Dom flesta målen i fotboll faller efter 75:e matchminuten.
För övrigt bör du spela hos Betfair. Alltid bäst odds där.
Citera
2012-03-11, 01:39
Medlem
G-punktens avatar
Tänkte lika dant som du och utförde det med stora summor. Jag gick back en massor :/
Citera
2012-03-11, 02:39
Bannlyst
Jag skulle vilja påstå att det är omöjligt att bli rik genom sådant spel.
Citera
2012-03-11, 02:44
Medlem
xDs avatar
Det var en snubbe här på spelforumet som gjorde sådär för ett tag sedan, Han tänkte precis som du och menade varför inte alla gjorde det. Behöver jag säga att det gick åt helvete för honom?

Han började betta med 1000 kr på United, fick odds på 1.2 cirka. Han fortsatte sådär de kommande 4 matcherna med United. Han kom upp i en vinst på ca 1800 kr. Den femte matchen skrällade United och han förlorade hela insatsen, dvs. sina 2800kr som han kommit upp i. Där av gick han alltså 1000kr minus i slutändan.

Du är inte den första som tänker så här. Men visst, pröva du, men sluta i tid. Ett lag skrällar ALLTID någon gång.
Citera
2012-03-11, 09:53
Medlem
arcen2011s avatar
Tänker du på detta?

http://hurjagblirrik.blogspot.com/20...12-000-kr.html

Jag vet inte om det funkar, men upplägget är intressant rent ekonomiskt.
Citera
2012-03-11, 12:02
Medlem
Om det hade varit så enkelt så hade väldigt många gjort det..
Citera
2012-03-12, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcen2011
Tänker du på detta?

Det fungerar i teorin och ibland även i praktiken, men några stora summor är antagligen svårt att få ut på detta sätt då det ofta är avgift på insättningar och avgift på vinster på betfair, vilket gör den lilla marginal man har på spelet ännu mindre. Sen kan det även finnas en limit på hur mycket man får satsa etc etc etc
Citera
2012-03-12, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perkan111
Det fungerar i teorin och ibland även i praktiken, men några stora summor är antagligen svårt att få ut på detta sätt då det ofta är avgift på insättningar och avgift på vinster på betfair, vilket gör den lilla marginal man har på spelet ännu mindre. Sen kan det även finnas en limit på hur mycket man får satsa etc etc etc

Citat:
Ursprungligen postat av arcen2011
Tänker du på detta?

Det fungerar prima, enda komplikationen är att odds som passar inte kommer så frekvent som man vill och att när du väl gått igenom alla oddssidors bonusar så måste du ha ett annat konto och helst en annan bostadsadress att regga dig med.
I praktiken är det dock inga stora problem att vinna pengarna, har själv vunnit ca 3500 på två veckor nu, det är inga stora pengar med det ger mig en resa till medelhavet iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in