2012-03-10, 16:46
Medlem
jaeskoens avatar
Jag frskte starta mitt vegas 10 nu men tyvrr hnder det ingenting nr jag klickar p ikonen. Det enda som hnder r att jag fr ett timglas jmte pekaren i en sekund som sedan frsvinner. Sen hnder det inget mer.

Programmet va kanske nedladdat en bit innan jul och har funkat flckfritt. Senast jag anvnde det var fr nn mnad sen och d funkade det. Nu funkar inget...

Har frskt att ppna det p alla stt. t ex klicka p projekt-filer och genom "kr" grejen i windows.

Sitter p en gammal XP frvrigt. Hoppas p hjlp, skulle behva programmet ikvll
Citera
2012-03-10, 17:39
Medlem
sommarlovs avatar
Alla Sony-program kan gra en "reparations-installation", prova det.
Citera
2012-03-10, 17:48
Medlem
jaeskoens avatar
googlade p det och frskte hitta ngot men jag vet inte hur. Kan du frklara hur man gr?
Citera
2012-03-10, 20:03
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Alla Sony-program kan gra en "reparations-installation", prova det.

Citat:
Ursprungligen postat av jaeskoen
googlade p det och frskte hitta ngot men jag vet inte hur. Kan du frklara hur man gr?
Lgg till / ta bort program, klicka ndra, d fr du flera alternativ...
Citera
2012-03-11, 00:22
Medlem
jaeskoens avatar
Provade det frut men det enda som fanns dr va bara "ta bort" det brukar ju finnas ndra men det fanns inte. Antar att jag fr installera om alltihop...
Citera
2012-03-11, 00:38
Medlem
Skadat godss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaeskoen
Provade det frut men det enda som fanns dr va bara "ta bort" det brukar ju finnas ndra men det fanns inte. Antar att jag fr installera om alltihop...
Gr en sk reparationsinstallation, installera om till samma mapp (utan att avinstallera innan frsts). Detta br fixa problemet, f en standardmetod fr att reparera.

Jag tar fr givet att du redan gjort omstart av datorn, inkl avstngning i ngra minuter.
Senast redigerad av Skadat gods 2012-03-11 kl. 00:41.
Citera
2012-03-11, 10:53
Medlem
jaeskoens avatar
Vet inte om du lste tidigare inlgg men det gr inte att reparera p det sttet. Inte heller nr man frsker starta installationsfilen gr det...
Citera
2012-03-11, 11:26
Medlem
jaeskoens avatar
Avinstallerade och installerade om det igen. Frlorade vl lite instllningar och snt men det r lst nu.
Citera
2012-03-11, 11:52
Medlem
jaeskoens avatar
Hittade ett fel. Nr man startat programmet och trycker p en projektikon i typ en mapp eller ngot s ppnas ett nytt likadant vegasfnster. Programmet duplicerar sig allts.

Det r inte som att den ppnar ett fnster frn det ppnade programmet utan programmet ppnas p nytt igen. Hela den dr startgrejen kommer upp och allting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in