2012-03-10, 13:52
Medlem
Diablo1118s avatar
Har en kredit på Onoff på 5000kr. (innan de konka ej utnyttjad)
Kan den har försvunnit nu? Eller vad hände med ONOFF?
Om inte hur blir jag av med denna lättast var och hur säger jag upp den.
Den irretterar mig de gånger jag får hem en UC och får frågor om den när jag söker bostadslån.
Citera
2012-03-10, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Har en kredit på Onoff på 5000kr. (innan de konka ej utnyttjad)
Kan den har försvunnit nu? Eller vad hände med ONOFF?
Om inte hur blir jag av med denna lättast var och hur säger jag upp den.
Den irretterar mig de gånger jag får hem en UC och får frågor om den när jag söker bostadslån.
förmodligen fick du även ett plastkort där står vem som står för krediten knappast ONOFF
Citera
2012-03-10, 14:43
Moderator
v50s avatar
Kolla upp vilken bank / kreditföretag som ansvarar för krediten, det borde stå på kortet om du har ett sådant alternativt så borde det framgå i UC:s papper sedan ringer du kreditföretaget / banken i fråga och säger upp krediten där.
Citera
2012-03-10, 14:50
Medlem
Diablo1118s avatar
Plastkortet har jag kastat för flera år sen. Men kan nog kanske leta upp någon gammal UC. Annars får jag vänta tills nästa. Tack för hjälpen!
Citera
2012-03-10, 14:56
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Plastkortet har jag kastat för flera år sen. Men kan nog kanske leta upp någon gammal UC. Annars får jag vänta tills nästa. Tack för hjälpen!

Du kan själv kontakta UC och få ett utdrag därifrån, tror ej det kostar något eller att det kommer synas när andra banker kollar upp din kreditvärdighet det kan du fråga om först innan du ber om att få ett utdrag.
Citera
2012-03-10, 15:03
Medlem
Diablo1118s avatar
Hittade senaste från Uc som jag fick i samband med dett lånelöfte. Det står inte vilket bolag det är.
Bara att jag har en obeviljad kredit på 5000kr. Jag saknar OnOFF kortet. Ska googla lite och se om jag hittar något men om någon annan vet kanske vilket bolag som onoff utnyttjade . Tror jag tog krediten för att få någon försäkring i samband med tv köp ca 2008.
Citera
2012-03-10, 15:09
Medlem
Onoff:s krediter lämnades av Resurs Bank.
Citera
2012-03-10, 15:16
Medlem
Diablo1118s avatar
Japp jag sökte lite och kom fram till att det var mest troligt. Det gick inte ringa dem idag så jag får göra det nästa vecka.
Tack för hjälpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in