2012-03-10, 13:52
Medlem
Diablo1118s avatar
Har en kredit p Onoff p 5000kr. (innan de konka ej utnyttjad)
Kan den har frsvunnit nu? Eller vad hnde med ONOFF?
Om inte hur blir jag av med denna lttast var och hur sger jag upp den.
Den irretterar mig de gnger jag fr hem en UC och fr frgor om den nr jag sker bostadsln.
Citera
2012-03-10, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Har en kredit p Onoff p 5000kr. (innan de konka ej utnyttjad)
Kan den har frsvunnit nu? Eller vad hnde med ONOFF?
Om inte hur blir jag av med denna lttast var och hur sger jag upp den.
Den irretterar mig de gnger jag fr hem en UC och fr frgor om den nr jag sker bostadsln.
frmodligen fick du ven ett plastkort dr str vem som str fr krediten knappast ONOFF
Citera
2012-03-10, 14:43
Moderator
v50s avatar
Kolla upp vilken bank / kreditfretag som ansvarar fr krediten, det borde st p kortet om du har ett sdant alternativt s borde det framg i UC:s papper sedan ringer du kreditfretaget / banken i frga och sger upp krediten dr.
Citera
2012-03-10, 14:50
Medlem
Diablo1118s avatar
Plastkortet har jag kastat fr flera r sen. Men kan nog kanske leta upp ngon gammal UC. Annars fr jag vnta tills nsta. Tack fr hjlpen!
Citera
2012-03-10, 14:56
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Plastkortet har jag kastat fr flera r sen. Men kan nog kanske leta upp ngon gammal UC. Annars fr jag vnta tills nsta. Tack fr hjlpen!

Du kan sjlv kontakta UC och f ett utdrag drifrn, tror ej det kostar ngot eller att det kommer synas nr andra banker kollar upp din kreditvrdighet det kan du frga om frst innan du ber om att f ett utdrag.
Citera
2012-03-10, 15:03
Medlem
Diablo1118s avatar
Hittade senaste frn Uc som jag fick i samband med dett lnelfte. Det str inte vilket bolag det r.
Bara att jag har en obeviljad kredit p 5000kr. Jag saknar OnOFF kortet. Ska googla lite och se om jag hittar ngot men om ngon annan vet kanske vilket bolag som onoff utnyttjade . Tror jag tog krediten fr att f ngon frskring i samband med tv kp ca 2008.
Citera
2012-03-10, 15:09
Medlem
Onoff:s krediter lmnades av Resurs Bank.
Citera
2012-03-10, 15:16
Medlem
Diablo1118s avatar
Japp jag skte lite och kom fram till att det var mest troligt. Det gick inte ringa dem idag s jag fr gra det nsta vecka.
Tack fr hjlpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in