2012-03-10, 07:19
Medlem
B-vaLLs avatar
Tja! klockan r 0700 ca. har druckit en halv platta 33cl brs.. inga l kvar.. men har 2dl cocilana.. cad hnder om jag t.ex dricker 1dl cocilana nu?

MVH
Citera
2012-03-10, 07:36
Medlem
tengilforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-vaLL
Tja! klockan r 0700 ca. har druckit en halv platta 33cl brs.. inga l kvar.. men har 2dl cocilana.. cad hnder om jag t.ex dricker 1dl cocilana nu?

MVH
Chanserna att du blir en alkolist kar.
Citera
2012-03-10, 07:50
Medlem
B-vaLLs avatar
Det r jag redan. och det vet jag.
Citera
2012-03-10, 07:57
Medlem
B-vaLLs avatar
MEN FFS?! fr dom som inte vet s r cocillana hostmedicin som bryts ner i levern och blir morfin drefter.. alkohol + morfin allts... en halv platta l nu undrar jag om jag kan hiva 1dl cocilana....
Citera
2012-03-10, 08:00
Medlem
Heroinepupilss avatar
Citat:
MEN FFS?! fr dom som inte vet s r cocillana hostmedicin som bryts ner i levern och blir morfin drefter.. alkohol + morfin allts... en halv platta l nu undrar jag om jag kan hiva 1dl cocilana....

jag vet inte, men jag sp konstant hela sommaren och drack cocilliana i stora mngder fr jag hade sn hemsk hosta. tror inte det r nn fara.
Citera
2012-03-10, 08:03
Medlem
Jag har kombinerat betydligt strre mngder cocalina samt renodlad sprit , jag lever n s lnge.Sedan r det ju naturligtvis inte den mest klyftiga kombon men men ..
Citera
2012-03-10, 08:10
Medlem
B-vaLLs avatar
FASS.SE sger: Det r knt, att samtidigt intag av alkohol och smrtstillande medel som innehller morfin, metadon, petidin, ketobemidon, kodein, oxikodon, tramadol, extropropoxifen eller pentazocin kan ge kraftigt frstrkta effekter med i vrsta fall risk fr andningsfrlamning och dd. Detta kan intrffa redan vid normal dosering av lkemedlet i kombination med alkoholhalter i blodet p 1-2 promille.

S, kan innebra DD vid redan 1 promille... och jag har garanterat ver en promille nu..

Tar inte den chansen.. ville bara veta frn rutinerade drogare vad som hnder..

Gr ock lgger mig istllet!

Tack fr mig.
Citera
2012-03-10, 08:37
Medlem
KurKs avatar
Kr p, kanske blir du lite fullare. Och hur gott r inte det?
Citera
2012-03-10, 08:56
Medlem
B-vaLLs avatar
Eller s kanske jag aldrig mer vaknar? Hittade ett par 2.8%or i kylen.. fr duga s lnge. en timme kvar tills bolaget ppnar. blir att ta bilen ner p bolaget kpa s jag klarar av lrdagen tminstone.
Citera
2012-03-27, 20:12
Medlem
Traxdatas avatar
Citat:
Eller s kanske jag aldrig mer vaknar? Hittade ett par 2.8%or i kylen.. fr duga s lnge. en timme kvar tills bolaget ppnar. blir att ta bilen ner p bolaget kpa s jag klarar av lrdagen tminstone.

Saknar gilla knapp

http://www.youtube.com/watch?v=B75F1vo5864
Citera
2012-03-28, 08:06
Medlem
Alkohol och cocilliana r inte en bra combo, visst funkar det men jag hade inte tagit mer n 1,5 dl iaf. Speccielt inte om man r oerfaren, men kr p!
Citera
2012-03-29, 15:11
Medlem
Klyrres avatar
Fr massa r efter alldeles fr mycket alkohol drack ja ur de som fanns kvar i en flaska Cocilana, ca 1,5-2dl... Ja blev hyffsat snabbt illamende spydde friskt, sen fick ja en klda ver hela kroppen som hll p driva mej te vansinne... Detta va ytterligare en av alla dumma grejer ja lyckats me p fyllen s nr kldan kom ringde ja giftinfo fr kolla lget, minns att damen i andra nden skrattade s hon hll p kikna... Sjlv va ja inte lika road fr stunden...

Ja dricker lika mycke n, dumheter hnder fortfarande men Cocilana i russyfte har ja lagt p hyllan fr gott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in