Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Du gör dig bara löjlig. Vad är det för fel att uppmuntra killar att tala om känslor och att bejaka dessa? Finns alltför många killar som mår dåligt och tar till flaskan eller självmord.
Fittansommissade, du missar målet. Återigen. För bara 234567564e gången. Ja naturligtvis mår pojkar och unga män i sin sexuella utveckling mycket bättre av att feminism och böglobbyism problematiserar sönder dem och demoniserar deras inneboende manlighet. Eller hur?
Nu tar jag kontakt med soss. Dina 2 stackars pojkar får du tamejfaan inte behålla och göra hens av. Barnmisshandel.
Var det så känsligt att jag var kritisk till din favvosöderbög Fröken Siepen?