2012-04-13, 17:00
  #973
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jag har ju visat allt annat än förakt.

Du verkar dock ha otroligt mycket hat i dig.

Jag ser inte dig som min fiende på något vis. Men det verkar dock du göra.

Och vad jag vet så är jag inte sjuk.
se så, spring nu iväg på lite bibelstudier med dig.
Citera
2012-04-13, 17:00
  #974
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jag har ju visat allt annat än förakt.

Du verkar dock ha otroligt mycket hat i dig.

Jag ser inte dig som min fiende på något vis. Men det verkar dock du göra.

Och vad jag vet så är jag inte sjuk.
Du problematiserar manlighet, manlig sexualitet och mäns liv. Du sätter dig på höga hätar och berättar att det är fel på oss. Vårt enda problem är feminismen och alla julgransbögstransor á la Peter Siepen. Du går feminismens och böglobbyismens vägar. Om det är för att du är dum eller faktiskt håller med om deras strävan att radera ut manlighet det vet jag inte. Ingendera av de två talar till din fördel.

Spela lite fotboll vetja. Få en tackling, ge en. Men lipa inte.
Citera
2012-04-13, 17:03
  #975
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnyjones
se så, spring nu iväg på lite bibelstudier med dig.
Varför då?

Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Du problematiserar manlighet, manlig sexualitet och mäns liv. Du sätter dig på höga hätar och berättar att det är fel på oss. Vårt enda problem är feminismen och alla julgransbögstransor á la Peter Siepen. Du går feminismens och böglobbyismens vägar. Om det är för att du är dum eller faktiskt håller med om deras strävan att radera ut manlighet det vet jag inte. Ingendera av de två talar till din fördel.

Spela lite fotboll vetja. Få en tackling, ge en. Men lipa inte.

Jag tror inte att du läste vad jag skrev.

Om man är typiskt macho och helt trygg i det och trivs med så är det självklart inget fel med det.

Men det ger en som sagt inte en rätten att se ner på personer som inte är på samma sätt.
Citera
2012-04-13, 17:04
  #976
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Du problematiserar manlighet, manlig sexualitet och mäns liv. Du sätter dig på höga hätar och berättar att det är fel på oss. Vårt enda problem är feminismen och alla julgransbögstransor á la Peter Siepen. Du går feminismens och böglobbyismens vägar. Om det är för att du är dum eller faktiskt håller med om deras strävan att radera ut manlighet det vet jag inte. Ingendera av de två talar till din fördel.

Spela lite fotboll vetja. Få en tackling, ge en. Men lipa inte.

Lite onödigt hårt inlägg även om jag håller med. Däremot så är inte Peter Siepen homosexuell, vilket tar musten ur ditt inlägg i slutändan iaf.
Citera
2012-04-13, 17:07
  #977
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Vilken självgod jävel du är. Du har inga som helst problem med din manlighet men alla andra män har det och då ska du stå och klappa oss andra på huvudet och problematisera våra liv för att vara duktig. J-a flicka! Det bara sprutar projektioner ur dig. Se så, det finns viagra.
Du gör dig bara löjlig. Vad är det för fel att uppmuntra killar att tala om känslor och att bejaka dessa? Finns alltför många killar som mår dåligt och tar till flaskan eller självmord.
Citera
2012-04-13, 17:08
  #978
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Du gör dig bara löjlig. Vad är det för fel att uppmuntra killar att tala om känslor och att bejaka dessa? Finns alltför många killar som mår dåligt och tar till flaskan eller självmord.
och dom tar livet av sig för att dom gråter för lite menar du? belägg tack..
Citera
2012-04-13, 17:11
  #979
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnyjones
och dom tar livet av sig för att dom gråter för lite menar du? belägg tack..
Nej men antagligen för att dom är olyckliga. Varför människor är olyckliga finns olika anledningar men att ha ngn att dela tankar med underlättar. Att vara ensam i sina grubblerier brukar inte vara nån lösning.
Citera
2012-04-13, 17:11
  #980
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Du gör dig bara löjlig. Vad är det för fel att uppmuntra killar att tala om känslor och att bejaka dessa? Finns alltför många killar som mår dåligt och tar till flaskan eller självmord.
Fittansommissade, du missar målet. Återigen. För bara 234567564e gången. Ja naturligtvis mår pojkar och unga män i sin sexuella utveckling mycket bättre av att feminism och böglobbyism problematiserar sönder dem och demoniserar deras inneboende manlighet. Eller hur?

Nu tar jag kontakt med soss. Dina 2 stackars pojkar får du tamejfaan inte behålla och göra hens av. Barnmisshandel.

Var det så känsligt att jag var kritisk till din favvosöderbög Fröken Siepen?
__________________
Senast redigerad av lillskrot 2012-04-13 kl. 17:16.
Citera
2012-04-13, 17:16
  #981
Medlem
skotittares avatar
Har postat den här förut men gör det igen...

http://www.johanydren.se/depression/mans-depressioner/
Citera
2012-04-13, 17:20
  #982
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Lite onödigt hårt inlägg även om jag håller med. Däremot så är inte Peter Siepen homosexuell, vilket tar musten ur ditt inlägg i slutändan iaf.
Nej just det ja han är så där kosmiskt sexuell. "Kärleken har inga gränser." Vilken gegga.
Citera
2012-04-13, 17:21
  #983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Har postat den här förut men gör det igen...

http://www.johanydren.se/depression/mans-depressioner/

..och vad vill du säga med den?
Citera
2012-04-13, 17:25
  #984
Medlem
persiflages avatar
Att man måste behärska metoden att ta kommando till ett samtal men samtidigt respektera kvinnan så att samtalet blir på något lustigt sätt jämställt. Ja, jag vet. Kvinnor kan också ta kommando och initiativ till att börja konversera men hur ofta har det hänt för mig eller mina manliga vänner?

Såg att någon gnällde på att är jobbigt att hela tiden vara sexuellt konstruerad. Kvinnor är exakt likadana. Bör dock påpekas att både män och kvinnor inte enbart tänker sex vid alla möten. Finns de arbetsdagar jag möter motsatta könet och bara vill jämnas med asfalten utan att ens tänka på sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in