2012-03-19, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Och är det bara fittorna som är intressanta när det kommer till dessa internationella kvinnor?

Och kan anledningen till att de gillar dessa internationella kvinnor (eller fittor som du kallar dem) vara att du känner att du kan styra över dem och att det är du som har makten?

Kvinnan är mer än bara ett könsorgan vet du.
Vet du vad neurosen som sitter runt fittan kallas eller är du helt amatör?
Citera
2012-03-19, 01:06
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Vet du vad neurosen som sitter runt fittan kallas eller är du helt amatör?

Förstår inte på något sätt vad det är för svar på mitt inlägg.
Citera
2012-03-19, 01:11
Medlem
Citat:
Förstår inte på något sätt vad det är för svar på mitt inlägg.
Jag kan väl inte rå för att du är dum?

Jag svarade ju på din fråga.
Citera
2012-03-19, 01:16
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Jag kan väl inte rå för att du är dum?

Jag svarade ju på din fråga.

Om du menar klitoris så vet jag mycket väl vad det är. Klitoris sitter dock inte runt fittan.
Eller var det blygdläpparna du menade?

Hur som helst:

Det hade dock absolut inget med mitt inlägg att göra. Mitt inlägg handlade mer om att du verkar se kvinnan mer eller mindre endast som ett sexobjekt. Det gör dig till en sexist i mina ögon. Och ja, det i sin tur leder till att du är misogyn.
Senast redigerad av skotittare 2012-03-19 kl. 01:18.
Citera
2012-03-19, 01:20
Medlem
Citat:
Om du menar klitoris så vet jag mycket väl vad det är.

Det har dock absolut inget med mitt inlägg att göra. Mitt inlägg handlade mer om att du verkar se kvinnan mer eller mindre endast som ett sexobjekt. Det gör dig till en sexist i mina ögon. Och ja, det i sin tur leder till att du är misogyn.
Nej inte alls. Att jag ser kvinnan som sexobjekt gör mig till både realist och kvinnoälskare. Varför tror du annorlunda?

Svaret på min fråga var för övrigt inte klitoris utan kvinnan. Där ser du. Gullepluttprogrammerade feministroboten.
Citera
2012-03-19, 01:22
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Nej inte alls. Att jag ser kvinnan som sexobjekt gör mig till både realist och kvinnoälskare. Varför tror du annorlunda?

Svaret på min fråga var för övrigt inte klitoris utan kvinnan. Där ser du. Gullepluttprogrammerade feministroboten.

Som sagt; du har en extremt skev kvinnosyn och jag tycker synd om dig.

Så du erkänner att det enda du gillar med kvinnor är att knulla dem?
Citera
2012-03-19, 01:28
Medlem
Citat:
Som sagt; du har en extremt skev kvinnosyn och jag tycker synd om dig.

Så du erkänner att det enda du gillar med kvinnor är att knulla dem?
Nej när har jag påstått det?
Citera
2012-03-19, 01:33
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Nej när har jag påstått det?

När jag har frågat har du aldrig förnekat det. Det var ju alltså exakt det jag frågade i något inlägg strax här ovan. Men som vanligt så vägrade du att ge ett rakt svar.
Citera
2012-03-19, 01:37
Medlem
Vänlighetens avatar
Det jobbigaste med att vara man är - som alltid - att det är svårt att vara tankeläsare.
Citera
2012-03-19, 01:38
Medlem
Citat:
När jag har frågat har du aldrig förnekat det. Det var ju alltså exakt det jag frågade i något inlägg strax här ovan. Men som vanligt så vägrade du att ge ett rakt svar.
Hör hur du själv låter. Som rena rama spanska inkvisitionen." När jag har frågat har du aldrig förnekat det." Vad är det bevis för? Du är sjuk rakt igenom i din övertygelse om att du har rätt.

Fittan är vacker och smakar gott.

I det riktiga livet hade du varit väldigt, väääääääääldigt blyg mot mig. Trodde aldrig att jag skulle skriva så här men i detta fall blev det fullständigt nödvändigt.
Citera
2012-03-19, 01:46
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Hör hur du själv låter. Som rena rama spanska inkvisitionen." När jag har frågat har du aldrig förnekat det." Vad är det bevis för? Du är sjuk rakt igenom i din övertygelse om att du har rätt.

Fittan är vacker och smakar gott.

I det riktiga livet hade du varit väldigt, väääääääääldigt blyg mot mig. Trodde aldrig att jag skulle skriva så här men i detta fall blev det fullständigt nödvändigt.

När du istället för att svara på frågan börjar svamla om något annat så blir man ju rätt misstänksam. Tycker inte att det är så konstigt.

Och ja, jag gillar också att knulla. Det är mycket härligt. Och jag gillar att ge oralsex jag med.

Jag är ganska blyg av mig när det kommer till folk jag inte känner, om det inte är så att jag står på scen för då försvinner blygheten, men jag tycker faktiskt att det är helt irrelevant.

Och det är intressant att du är helt säker på hur jag är i verkliga livet. Har svårt att se att din imaginära bild av mig stämmer över huvud taget faktiskt.
Citera
2012-03-19, 01:53
Medlem
Citat:
När du istället för att svara på frågan börjar svamla om något annat så blir man ju rätt misstänksam. Tycker inte att det är så konstigt.

Och ja, jag gillar också att knulla. Det är mycket härligt. Och jag gillar att ge oralsex jag med.

Jag är ganska blyg av mig när det kommer till folk jag inte känner, om det inte är så att jag står på scen för då försvinner blygheten, men jag tycker faktiskt att det är helt irrelevant.

Och det är intressant att du är helt säker på hur jag är i verkliga livet. Har svårt att se att din imaginära bild av mig stämmer över huvud taget faktiskt.
När man har levt ett tag så förstår man vissa saker oundvikligen. Ditt sätt att resonera, tänka och förhålla dig är väldigt ungt, olevat och utan egen upplevda bittra, dyrköpta erfarenheter. Tro mig. Det kostar att leva på riktigt men man får dessa dyrköpta, bittra livsinsikter. Det handlar om att bli man. Det du och alla andra pojkspolingar blabbar om för att få lite fitta( för det är det ni håller på med) är billigt, vulgärt och samhällsdestruktivt. Ge kvinnan motstånd för det är det hon söker.

Genom dina bokstäver är det väldigt lätt att se att du är olevad och inte sitter på något större tänkande. Då skulle du inte uttrycka dig populistiskt, falskt och tidstypiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in