• 3
  • 4
2005-02-08, 07:36
Medlem
Nej, jag är inte ute efter att "ha roligt" på några tabletter, och nej, jag är inte opiatberoende. Och laga tänderna; ja, jag står i kö för narkostandvård och har jävligt ont emellanåt. Är livrädd för smärta, har väldigt låg tröskel. Har fått t ex panocod av min tandläkare, men den jäevlen läste inte i FASS när han gav den till mig, för panocod innehåller kodein vilket krockar med en annan medicin jag tar.
Blir lite besviken på er när ni förutsätter att det är tal om missbruk. Tydligen är det ingen som haft tillräckligt ont för att förstå situationen
Citera
2005-02-08, 18:33
Medlem
drakflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardrockGoddess
Nej, jag är inte ute efter att "ha roligt" på några tabletter, och nej, jag är inte opiatberoende. Och laga tänderna; ja, jag står i kö för narkostandvård och har jävligt ont emellanåt. Är livrädd för smärta, har väldigt låg tröskel. Har fått t ex panocod av min tandläkare, men den jäevlen läste inte i FASS när han gav den till mig, för panocod innehåller kodein vilket krockar med en annan medicin jag tar.
Blir lite besviken på er när ni förutsätter att det är tal om missbruk. Tydligen är det ingen som haft tillräckligt ont för att förstå situationen
Be din läkare läsa på lite bättre om pillrena.....

Svar ja; de flesta av oss på detta forum förutsätter att det i grund och botten gömmer sej en liten missbrukare även hos dej..

Därför kan vi inte sätta oss in i din situation att ha piller enbart för syftet att dämpa smärta...

Vi andra blandar så mycket olika piller me sprit för att uppnå dess andra effekter, att vi inte ens vet vad en smärtgräns är för något
Citera
2005-02-08, 18:50
Bannlyst
Själv så tar jag värktabletter i förebyggande syfte ifall jag skulle ramla och slå mig
Citera
2005-02-09, 12:59
Medlem
Gabrielswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
Själv så tar jag värktabletter i förebyggande syfte ifall jag skulle ramla och slå mig

Jaja, som jag då ungefär...
Citera
2005-02-09, 13:16
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardrockGoddess

Då skulle du kanske ha postat i medicin-forumet i stället för i övriga droger, va?
Här förutsättar man att piller ska roa användaren. inte dämpa smärta.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in