2012-06-28, 15:03
Medlem
ua571cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoga-Millan
Ja nu sitter jag här med dina fina kristall klara bilder - men önskar att du lägger upp dem så vi alla kan prata om vad där står. Av erfarenhet vet jag att det blir inga bra input när man snackar med sig själv - så snälla, låt alla få ta del och sätt dig över den offentliga kränkningen du fick här, försök att bortse ...

Ska vi inte se om kärringen kan klämma ur sig en ursäkt först?

Dessutom vill jag fortfarande veta vad som är så jävla intressant med min posthistorik...
Citera
2012-06-28, 15:13
Medlem
Yoga-Millans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperTeflon
På någon konstig väg har jag nu plötsligt sett bilderna av microfilmen från riksarkivet och undrar vad utredningen av de utländska betygen resulterade i?

Att de var Under Behandling verkar ju vara ganska klart.

Är Behandlingen klar, eller håller någon övervintrad gråhårig Hen från UHÄ fortfarande på att utreda meriterna?
Det var ingen som kunde läsa Japanska
Citera
2012-06-28, 15:14
Medlem
Laserturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ua571c
Ska vi inte se om kärringen kan klämma ur sig en ursäkt först?

Dessutom vill jag fortfarande veta vad som är så jävla intressant med min posthistorik...
Det är rimligt att vara förstående för en viss paranoia i tråden efter råttan Albertus.Pictors blåsning. Det har ju förekommit tidigare i tråden också där vissa användare kommit med löften att släppa material och sedan inte gjort det. Allt med det uppenbara syftet att sabotera.
Citera
2012-06-28, 15:27
Medlem
VVatsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laserturken
Det är rimligt att vara förstående för en viss paranoia i tråden efter råttan Albertus.Pictors blåsning. Det har ju förekommit tidigare i tråden också där vissa användare kommit med löften att släppa material och sedan inte gjort det. Allt med det uppenbara syftet att sabotera.
Jag har följt denna tråd från begynnelsen och instämmer i att denna tråd kvalar in som årets FB-tråd. Oerhört underhållande.
Beträffande den senaste turbulensen vill jag säga följande:
Ingen ifrågasatte Albertus.Pictor i tråden när det begav sig.
Illa, det förlorade vi flera månader på.
"Pics or it didn't happen" brukar vi säga här, med en klackspark.
Det är definitivt ingen kränkning att be att få se mer bevis.
Det borde vi har lärt oss nu.
Annars kan man ju tänka "ingen rök utan eld"
Citera
2012-06-28, 15:35
Medlem
SuperTeflons avatar
Citat:

Vi får dock ge Albertus.Pictors credden för att hetsa TS att skriva ett minst sagt minnesvärt inlägg i tråden. Nämligen det mytologiska: "Där blåste topplocket för 2012."

"2012" var sig inte riktigt lik efter det.

Att sedan Albertus.Pictors egentliga syfte var uppfyllt (nåja ua571c posthistorik kan visa en del) gick oss lite förbi och vi lät honom dra oss i näsan.

Men nu är ordningen återställd hoppas jag.
Citera
2012-06-28, 15:39
Medlem
Laserturkens avatar
Jag kan intyga att ua571c inte bluffar.
Citat:
Ursprungligen postat av SuperTeflon
Vi får dock ge Albertus.Pictors credden för att hetsa TS att skriva ett minst sagt minnesvärt inlägg i tråden. Nämligen det mytologiska: "Där blåste topplocket för 2012."

"2012" var sig inte riktigt lik efter det.
Länk?
Senast redigerad av Laserturken 2012-06-28 kl. 15:43.
Citera
2012-06-28, 15:41
Medlem
Att ett flertal av oss initialt var skeptiska till sanningshalten i tråden är inte så konstigt då många av oss redan vid trådstarten kände till tjugohundratolvs riktiga identitet (och några av hennes andra ännu inte avstängda alias).

Det i kombination med ML:s exceptionella klantighet gjorde att jag var jäkligt tveksam ända tills dess att FUP:en publicerades.
Citera
2012-06-28, 15:47
Medlem
SuperTeflons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoken16
Att ett flertal av oss initialt var skeptiska till sanningshalten i tråden är inte så konstigt då många av oss redan vid trådstarten kände till tjugohundratolvs riktiga identitet (och några av hennes andra ännu inte avstängda alias).

Det i kombination med ML:s exceptionella klantighet gjorde att jag var jäkligt tveksam ända tills dess att FUP:en publicerades.

Vi är fler än du som varit tveksamma, men det kändes skönt att sitta i rätten och att med egna ögon se att de hade hittat rätt gärningsman.

FUPen stämmer.

Tyckte också i början att tjejgänget och bloggkrig var lite suspekt, men nu sover jag gott om natten när jag skrattat mig till sömns.
Citera
2012-06-28, 15:54
Medlem
Citat:
Här finns Japan nämnt (höger sidan)
http://www.mypaper.se/show/text.asp?...434678&page=13
Men jag får ändå inte ihop det ?

I texten om Japan står även bådas mammor är lärare.

Kan en av de varit "Universitetslärare", ML.s alltså?
Citera
2012-06-28, 16:00
Medlem
jamenvaddårås avatar
Citat:
Ja nu sitter jag här med dina fina kristall klara bilder - men önskar att du lägger upp dem så vi alla kan prata om vad där står. Av erfarenhet vet jag att det blir inga bra input när man snackar med sig själv - så snälla, låt alla få ta del och sätt dig över den offentliga kränkningen du fick här, försök att bortse ...

+1. Det kan ju inte bli en fri debatt om man plötsligt skapar en sluten grupp genom att bara ge vissa medlemmar tillgång till en del av diskussionsunderlaget.
Citera
2012-06-28, 16:01
Medlem
SuperTeflons avatar
Citat:

Länk?

Varsegod #3683 i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av tjugohundratolv
Din teori faller på flera punkter, vilket du säkert är medveten om.

Tror att många tackade AP efter det inlägget.
Citera
2012-06-28, 16:13
Medlem
ML mönstrade 19870324.

UB= under bildning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in