Citat:
Ursprungligen postat av NowhereToGo
Var förhållandet på nedgång redan innan brasan?
Dr Brasa har ju en tendens att lämna gravida sambos/fruar ;-)
Dr Åsna fick smaka på samma medicin som DrBrasas ex
Jag känner inte paret och den här uppgiften kommer inte från mig.
1. Samma användare som fått höra från polishåll om tändvätskan en månad innan den uppgiften kom ut i media postade på tråden att polisen visste att samboparets förhållande redan var "emotionellt" över. Posten ligger kvar.
2. En sen natt för ca två veckor sedan postade någon att Dr Brasa skulle haft en annons ute på en kontaktsite av en art där det var lite mer "rakt på sak" som gällde. Posten raderades inom någon minut.
Om 2. stämmer kan det finnas spår i ML:s dator som polisen hittat, därav 1.
Dråsa kan ha hittat uppgifterna i datorn, något sms eller helt enkelt kommit på Dr Brasa när han vänstrade. Om denna teori stämmer så förklarar det mycket om Dråsas prat om att
han köper sitt drömboende där
han ska bo osv... Hon var redan ute ur ekvationen. Och när allt kommer omkring tycker jag att ett havererat förhållande är en betydligt rimligare förklaring till att förvägra henne att stå med på köpekontraktet än att hon var en A-kändis. Att Dråsa tycker att en laddsladd är viktigare än att träffa sitt enda barns far och livspartner tyder väl också på att denna uppgift bör tas på allvar.
(Jag skäms lite över den här posten efter gårdagens diskussion om Littorinaffären, men uppgiften fanns i tråden långt innan han kom upp på tapeten.)
Någon på tråden som vet mer? Går det att hitta Dr Brasas annons? Om Polisen kunde borde vi inte vara sämre?