Citat:
Ursprungligen postat av ThisiswhoIam
Hon kanske inte orkade med hans beteende och blev arg på honom? Han verkar vara lite bestämmande och hon kanske gjorde tvärtom och ville visa att han har makt? Jag har ingen aning om vad som har hänt och inte du heller,
jag hoppas iallafall att ÅSA klarade sig bra och att hon lämnar den gubben. Han verkar inte bra för henne och jag anser att hon är värd det bästa!

Citat:
Ursprungligen postat av UncleHarvey
Ganska klassisk psykopat den här. Fuskar på tentor, lämnar gravida frun, eldar upp hus och bilar för egen ekonomisk vinning. Tror han kan komma undan med allt, alltså grandiosa eller narcissistiska föreställningar. Sen även emotionell störning eftersom han kan förstöra för andra och göra dom illa bara han får vad han vill själv.
Inte så smickrande för Åsa som ska föreställa läkare att missa vad det är för kille hon delar hus med. Alternativt så förstår hon och har blivit manipulerad men att hon i så fall faller för det är inte särskilt smickrande heller.
Barnsliga inlägg.
Detta är den man som
Dråsa® personligen föredrar och som hon som vuxen kvinna träffat ett aktivt val att leva med, göra affärer tillsammans med och skaffa barn med.
Och så fortsätter det att komma inlägg om att "han inte är bra för henne" och att hon måste ha blivit "manipulerad".
Sluta upp för fan, att omyndigförklara kvinnor!
Dråsa® är inte en liten flicka.