2012-03-09, 23:25
Medlem
pponmms avatar
Bara så ni vet så är det extremt farligt att stoppa upp snus i röven. Risken att du dör av det är stor. Detsamma gäller om du skulle stoppa den under armen.
Citera
2012-03-09, 23:47
Medlem
Aop1s avatar
Har du testat med näsan det funkar också
Citera
2012-03-10, 00:31
Medlem
123aaa123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pponmm
Bara så ni vet så är det extremt farligt att stoppa upp snus i röven. Risken att du dör av det är stor. Detsamma gäller om du skulle stoppa den under armen.

Dö??? Farfar lever ännu efter säkert 20-årigt rövsnuseri..

Han och en vän håller faktiskt på att utveckla en Anal-snus, det är en kapsel med nå filter och grejer. Vet inte riktigt hur det funkar..
Citera
2012-03-10, 07:09
Medlem
Ostmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredro
En alkis på pendeltåget tipsade mig om att sätta den bakom örat, övredelen av örat då. Det fungerar faktiskt

Tvivlar på att TS metod är något att ha
tveksamt!
Citera
2012-03-10, 07:09
Medlem
Ostmars avatar
alla slemhinnor funkar! sen är det upp till var och en att bestämma vart det är bekvämast.
Citera
2012-03-10, 11:08
Medlem
Avva66s avatar
Det ser ju så jävla illa ut i fikarummet på jobbet, när man ska
ta kaffesnusen i röfven.
Citera
2012-03-10, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattsvans
Ursäkta mig, jag överdrev nog lite. Jag hörde eller läste i nyheterna att det ska ha varit några som gjort detta och att det skulle ha spridit sig lite. Men röven borde ju ändå ta upp drogen lika bra oavsett vad det är för preparat?
Gör man det rätt blir man kalasfull, men gör man som du skrev händer ingenting. Det jag syftade på var givetvis ordningen: att du först trycker upp en tampong som du efteråt häller sprit på. Du måste blöta tampongen i spriten först, varpå du för upp den i skitan. På så sätt tar ditt anus upp alkoholen, annars är du bara en snubbe med en tampong i röven.

Vad jag har hört gillar läkarstuderande att utöva detta och då med läkarsprit på 96 %.
Citera
2012-03-10, 18:04
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosx
Gör man det rätt blir man kalasfull, men gör man som du skrev händer ingenting. Det jag syftade på var givetvis ordningen: att du först trycker upp en tampong som du efteråt häller sprit på. Du måste blöta tampongen i spriten först, varpå du för upp den i skitan. På så sätt tar ditt anus upp alkoholen, annars är du bara en snubbe med en tampong i röven.

Vad jag har hört gillar läkarstuderande att utöva detta och då med läkarsprit på 96%.
På en skala från ett till tio, hur mycket svider det?
Citera
2012-03-10, 18:04
Medlem
Tullamores avatar
Varför inte prova under förhuden också.
Citera
2012-03-10, 18:09
Medlem
jo klart man kan snusa med sitt butthole...gör det så slänger du upp en bild!
Citera
2012-03-10, 19:48
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Skall jag göra det? En Ettan i tvåan, alltså.
Citera
2012-03-10, 21:01
Medlem
jag tror det borde tas upp så mkt nikotin så snabbt i blodet att man borde dö ungefär..

annars kan man ju snusa så så man slipper ha den under läppen, så ingen tror man är äcklig eller något..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in