Måste bara fråga, fick ett gäng remeron 30mg av en polare som skulle hjälpa mig somna då mina propavan var slut, käkade dom vid 4-5 tillfällen och jag måste bara fråga om det bara är jag som råkar ut för det här.
Det är nämligen så att vid 50% av tillfällena jag åt dom så drömde jag intensiva erotiska drömmar, dom var riktigt VERKLIGA, så verkliga att jag fick vakna i en kladdig säng dagen efter..
Lite underligt är det att det har varit exakt varannan gång jag har ätit dom med.
När jag käkade Remeron så hade jág väldigt intensiva drömmar, dom var ruskigt verkliga o satte sig kvar i minnet en lång tid framöver...kan dock inte påminna mig själv om att jag drömt porriga drömmar på Remeron
Nja finns inte så mkt att berätta mer än att drömmen var rena p-rullen förutom att det var jävligt svårt att hålla sig ;O)
Och att det kan inte ha hänt så långt innan uppvaknandet eftersom det fortfarande var kladd när man vaknade (det är fan inte kul!)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!