• 1
  • 2
2012-03-08, 21:06
Medlem
Mina föräldrar rökte alltid inomhus så det var aldrig några problem behövde inte dölja det mer än att man inte hade cigaretterna i fickan då man kom hem
Citera
2012-03-08, 21:07
Medlem
Clownsteins avatar
Är jag den enda som inte gjorde någonting? Det var så många som rökte och gör fortfarande. Jag kände inget behov i att på något sätt dölja det.
Citera
2012-03-08, 21:07
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galen.Neger
Finns väl redan en tråd om detta? orkar inte leta upp skiten just nu

Antar att du syftar på denna.
Citera
2012-03-08, 21:21
Medlem
ArmeCykels avatar
Rökte utomhus när jag visste att päronen inte var ute, eller rökte ut genom fönstret på mitt rum. Snuset var jag dock helt öppen med

Men å andra sidan rökte/röker jag inte speciellt mycket heller, bara någon enstaka om dagen.
Citera
2012-03-08, 21:23
Medlem
SeMeNoMores avatar
Sket i det. Slängde av sig kläderna när man kom hem bara.

Så mycket luktar det inte.
Citera
2012-03-08, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalky
Roliga killen... Aa absolut var så jag menade!
Jag kör alltid sådana där skämt, inte alltid de går hem.
Jag var full och ville hem med nattbuss, precis då hade mitt SLkort gått ut.
Frågade då nattbuss-surfittan "kan inte du vara bussig och låta mig åka hem? Jag köper nytt SLkort imorgon" Som svar en iskall blick som tydligen inte förstod skämtet så jag jag fixade SMSbiljett. Sen efter efter det så förklarade det kärringen att SMSbiljetter inte gäller nattetid , viserligen slukade SL pengarna men det var så reglerna var. Jag knöt näven och räknade till 10 , gick till en bankomat och köpte SLkort på 7-11.
Citera
2012-03-08, 21:48
Medlem
Yassahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miiiiia
Tobak, cannabis eller rent allmänt?

Du tror inte att det är tobak i fråga, då tråden ligger i tobaksforumet?

Ont: använde clementiner ibland (skitbra, safterna från en clementin tar bort tobaksröken från fingrar och mun riktigt väl), tuggummi, parfym och annat.
Citera
2012-03-08, 22:29
Medlem
Zkeks avatar
jag tog en näve med granbar och tugga på funka prima
Citera
2012-03-08, 23:15
Medlem
Folk som döljer är töntar. Röker man så är man rökare. Jag slutade dock för en vecka sedan pga att man blir sjuk av det.
Citera
2012-03-09, 00:03
Medlem
Mosin-Nagants avatar
Brukade röka min fars pipa när de var borta, behövde aldrig dölja det då jag hade två rökande föräldrar en rökte pipa en cigaretter. Alla var så vana vid lukten så ingen märkte något.
Citera
2012-03-10, 03:11
Medlem
Okej123s avatar
Smakade av kompisar....Vilket ledde till att man fick cigaretter utköpta av några Pengakåta 18 åringar haha. Morsan tyckte självklart inte om att jag rökte. Så hon började köpa snus till mig istället (Snusade kanske 1 år) sen gick jag över till rökning igen Men som sagt så döljde jag inte något, Utan sa att jag rökte
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in