Citat:
Ursprungligen postat av fislurken
Är inte så insatt i Paypal men att dessa skulle kunna dra pengar från ditt Nordeakonto är nog uteslutet under förutsättning att du inte har Paypal tillagt på autogiro.
Det enda råd jag i så fall kan ge öppna ett nytt konto flytta alla pengarna dit.
Aja men sålänge pengarna inte draas från mitt riktiga nordea konto så är det väll lungt.
Citat:
Ursprungligen postat av sooley
Hmm, du får väl val när det blir dispute? Fick du inte möjlighet att ge dom information om varan du har skickat/ID-nummer? Tror inte de kommer ta pengarna direkt från Nordea kontot, har totalt -$300 på flera PayPal konton och de har inte gjort ett skit. Vänta lite med det, om du börjar få brev hem då kan du betala tillbaka.
Ett tips: Försök att ALDRIG använda PayPal, skitföretag.
Edit: Om det var virtuella saker så skall du alltid få personen att skriva något i stil med 'I am the real owner of the account and this payment is authorized. I have recieved the virtual items'
Jag sålde IT saker. Och om personen skriver på något eller inte spelar ingen roll för att kontot skulle ju kunna vara hackat. Eller något liknande. Paypal skiter i sånt och ger pengarna tillbaka.