2012-03-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scarlot
Tror jag förstår vad du menar TS.
Kondomen trycker åt efter ollonet, och det är svårt att komma över "tröskeln". Brukar oxå få "lyfta" lite på kondomen, men det är väl inget fel i det? Huvudsaken är att kondomen sitter på vafan

Drar du tillbaks förhuden så slätas "tröskeln" ut och det är bara rulla vidare, sen skjuter du fram så att den går ända ner till roten. Happy humpin'.
Citera
2012-03-08, 13:58
Bannlyst
Skulle rekommendera er att mäta kuken och köpa "My Size" låter som extremt risky busniess att "lyfta" på kondomen faktiskt, speciellt om det är lite alkohol eller andra trevliga substanser inblandade.
Citera
2012-03-08, 14:39
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnolianAuthority
Hur illa är det egentligen om man rullar ut kondomen en bit, tar tag i kondomen med båda händer, för att utvidga den, sätter på kondomen på den första tredjedelen av kuken och sedan fortsätter resten av biten genom att rulla som vanligt?

Tror det går alldeles fint så länge du håller naglar borta så kondomen inte rispas så det blir nån liten spricka.

Citat:
Ursprungligen postat av SilentShadow
Jag har samma problem som TS. När man väl har lyckats få kondomen öven ollonet så kommer den inte längre, om man inte tar tag i kondomen, vidgar ut den med fingertopparna och på så vis trär den över penisen. Fästet för förhuden är ju där "efter" ollonet, vilket skapar en kant/tröskel som man inte kan få en kondom förbi genom att rulla inte?

Att det här var något ovanligt problem trodde jag verkligen inte.

Blir ännu svårare med tunna kondomer! Normaltjocka känner man inget av. Tunna är ett helvete att få på.
Citera
2012-03-08, 15:15
Medlem
SåNyfikens avatar
här är en till som gör samma sak. går ej ett rulla ner den. utan får lyfta den över halva kuken för att sedan rulla ner den andra halvan. samma med mitt ex, hon fick göra samma sak på kuken min när gummit skulle på. Har stor kuk, men inte en FB balle
Citera
2012-03-08, 16:06
Medlem
Shoukis avatar
Jag har samma problem! Kanske är det en kombination av för liten kondom och för mycket förhud? Jag har faktiskt aldrig prövat att hålla i toppen på kondomen när jag rullar, men jag tror inte att det är det som är problemet. Som tidigare postare sagt, så är det liksom "tröskeln" av förhud som är ivägen. Rullar man på en kondom utan krusiduller, så fastnar den där.

Jag har aldrig märkt av något problem med luft i kondomen, eftersom jag försöker klämma ut det mesta när jag väl fått hatten på. Enligt min erfarenhet, så har det blivit enklare med tiden att rulla på. Så det finns en viss teknik att tillägna sig. Kanske är tricket att dra tillbaka förhuden.
Citera
2012-03-08, 18:36
Medlem
Reffereffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clownstein
Du håller ju i "tippen" på kondomen sätter den mot ollonet medan du fortfarande håller i "tippen". Sen är det bara rulla neråt.

Det är ju inte alls svårt oavsett penisens storlek.

~ Clownstein.

Om man har en FB-balle då, hur fan gör man? Det är riktigt svårt, men att göra som TS beskriver funkar hjälpligt. Att rulla kådisen över ollonet är inte att tänka på, det går bara inte.
Citera
2012-03-08, 19:47
Medlem
Clownsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reffereffe
Om man har en FB-balle då, hur fan gör man? Det är riktigt svårt, men att göra som TS beskriver funkar hjälpligt. Att rulla kådisen över ollonet är inte att tänka på, det går bara inte.

Är det ollonet som är för stort eller att du har för mycket förhud som samlas vid roten av ollonet?
Citera
2012-03-08, 22:16
Medlem
SåNyfikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clownstein
Är det ollonet som är för stort eller att du har för mycket förhud som samlas vid roten av ollonet?

i mitt fall, ollon och fan själva kuken. kådisen sitter sjukt hårt.
Citera
2012-03-09, 15:47
Medlem
Clownsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SåNyfiken
i mitt fall, ollon och fan själva kuken. kådisen sitter sjukt hårt.

Är det olika beroende på vilka kondomer du använder?
Citera
2012-03-09, 19:14
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Jag tror att ni har samma problem som jag, att strängen som sitter mellan ollon o förhud är för kort, så vi kan inte dra bak förhuden helt.

Jag har oxå en stor en, och har inte lyckats få på en kondom ordentligt sen jag var runt 15, fast jag har testat alla dom stora kådisarna.
Citera
2012-03-09, 20:32
Medlem
SilentShadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Jag tror att ni har samma problem som jag, att strängen som sitter mellan ollon o förhud är för kort, så vi kan inte dra bak förhuden helt.

Jag har oxå en stor en, och har inte lyckats få på en kondom ordentligt sen jag var runt 15, fast jag har testat alla dom stora kådisarna.

Yes, det är nog en bidragande faktor! Aja, får hoppas att kondomerna håller bra trots att man lyfter på dem på detta viset.
Citera
2012-03-09, 22:51
Medlem
Har samma problem som TS. Har Grande-kondomer, men kom trots detta inte över detta problem. Dock har jag aldrig haft problem med användning av kondom när jag väl fått på den, men jag måste dra ut den för att komma över ollonet, omöjligt att rulla på oavsett teknik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in