• 1
  • 2
2012-03-08, 01:56
Medlem
Zelogaths avatar
Är också förvånad över ett exakt datum, men gossarna kanske har ett upptaget schema

Det du kan göra är att sälja grejer samt jobba, det är typ det.
Se de stora forumtrådarna som tar upp just att tjäna pengar snabbt (inte så svårt att hitta, sök lite.).

Nu kan det vara såhär att jag har kollat på lite för mycket Burn Notice om dagarna, men varför inte klämma åt dem istället för att betala?

Polisanmäl, föreligger det någon form av dödshot får du skydd.
Är du skyldig den summan eller är det ocker-ränta för att du inte har betalat i tid?

Hur många är dem?
Ofta så låter det på sådana som du att det rör sig om en stor maffia vilket sedan visar sig vara en handfull personer som livnär sig på massa skit.
Citera
2012-03-08, 02:49
Medlem
Bbobis avatar
5000 på över månad är väll inga problem?

Du hinner säkerligen panta ihop pengarna på den tiden om du nu inte är rädd om naglarna.

Fråga mor/farföräldrar om du kan göra småjobb för dem.

Så som alla andra fick ihop pengar under sin arbetslösa ungdom.
Citera
2012-03-08, 05:02
Medlem
IntoTheVoids avatar
Sälj lite grejer, jobba, låna pengar eller skit i att betala.

Jag blev mordhotad och pressad på pengar i månader en gång när jag satt dit en idiot för stöld, men jag bara ignorerade luffarna så la dom ner. Hade jag fått däng hade jag bara skickat snuten på dem igen.

Men nu har ju du stulit så det är väl inte mer än rätt att du ska betala för det. Sen så kanske det inte är så jävla bra läge att ringa snuten efter dem eftersom det var brass du knyckte.
Men men, du har ett bra tag på dig att fixa fram pengarna så det kommer nog lösa sig.
Citera
2012-03-08, 05:31
Bannlyst
Polisanmäla säger ni va? Era svennebananer såfort det skiter sig tar ni till grisarna.
Är det så att han har stulit gräs så får han skylla sig själv och försöka lösa detta
så bra som möjligt, inte polisanmäla och utsätta sig för mer stress och problem.
Citera
2012-03-08, 05:46
Medlem
Värt att ha i åtanke.
Vad säger att de är nöjda när de får 5K av TS? Eller kommer de försöka använda honom som bankomat i framtiden också?

Nu är det fel att stjäla och TS är ett pucko, men jag vette fan om det är det bästa att betala 5papp i det här fallet vilket är en rätt godtycklig summa, för om ts hade stulit gräs för så mkt pengar hade han redan fått ordentligt med pisk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in