2012-03-07, 20:47
Medlem
Tjo!
Flippade runt lite på tv'n igår och såg till min förvåning att kanal 10 sände NHL hockey mitt i veckan, Flyers mot Red Wings. Vet sedan tidigare att det sänts en del på helgerna, men detta var nytt för mig.
Så nu funderar jag på om någon vet vad det är som gäller på 10'an, kan man förvänta sig mer hockey där under slutspelet?
Tack på förhand!
Citera
2012-03-07, 22:50
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stupidface
Tjo!
Flippade runt lite på tv'n igår och såg till min förvåning att kanal 10 sände NHL hockey mitt i veckan, Flyers mot Red Wings. Vet sedan tidigare att det sänts en del på helgerna, men detta var nytt för mig.
Så nu funderar jag på om någon vet vad det är som gäller på 10'an, kan man förvänta sig mer hockey där under slutspelet?
Tack på förhand!

DU kan hålla utkik på http://www.tvmatchen.nu/
Citera
2012-03-08, 00:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
DU kan hålla utkik på http://www.tvmatchen.nu/

Tack för sidan, den var riktigt bra
Citera
2012-03-13, 13:23
Medlem
Tackar för svar Mma, var mest nyfiken på om tv10 kanske hade annonserat att dom skulle sända en massa matcher. Men sidan du länkade var ju inte dum den heller, bättre än att panik-kolla tv.nu stup i kvarten
Citera
2012-03-13, 16:06
Medlem
JeffDs avatar
Citat:
Tackar för svar Mma, var mest nyfiken på om tv10 kanske hade annonserat att dom skulle sända en massa matcher. Men sidan du länkade var ju inte dum den heller, bättre än att panik-kolla tv.nu stup i kvarten

2 ggr/månad
Citera
2012-03-13, 22:28
Medlem
Uninteresteds avatar
Citat:

Kan även rekommendera sport.nu, samma sida som tv.nu fast bara sport
Citera
2012-03-13, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffD
2 ggr/månad

Äsch då, om detta är bekräftat så var det ju synd. Men som fattig individ får man vara glad för det lilla antar jag ^^

Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
Kan även rekommendera sport.nu, samma sida som tv.nu fast bara sport

Ser ju ut att vara en användbar sida det också. Kommer definitivt hålla koll på de två som har länkats. Tackar
Citera
2012-03-17, 11:17
Medlem
Racerbyces avatar
Nu ikväll klockan 18 visas New Jersey mot Pittsburgh på tian, Crosbys andra match efter återkomsten.
Citera
2012-03-17, 21:11
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racerbyce
Nu ikväll klockan 18 visas New Jersey mot Pittsburgh på tian, Crosbys andra match efter återkomsten.

Yes såg den. Riktigt bra match
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in