• 2
  • 3
2005-02-07, 21:25
Medlem
Nemesis1s avatar
De kallas "Yaba"...
Citera
2005-02-08, 15:19
Medlem
Retwas avatar
Många (tjackpundare) är ganska duktiga på att bryta sig in på apotek, vårdcentaler, alkopol och hos sjuka människor som får massa utskrivet. Anedningen verkar oftast vara att de vill sälja det för att få pengar till tjack.
Citera
2005-02-08, 17:26
Medlem
Shpongles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Ja, eftersom det här rör alla droger så tänkte jag det passade bäst i detta forum. Jag har funderat lite kring varifrån alla droger kommer.

3. angående ectasy, amfetamin vet jag inte riktigt hur det funkar. läste nånstanns att de kemikalier som krävs för att framställa det är restrikerade och olagliga att ta in, och att de har järnkoll på dem. kan det vara anledningen till att amfetamin och ectasy importeras? amfetaminfabriker i sverige är väl ganska ovanligt vad jag förstått?
Vad det gäller ecstasy så tillverkas det mest i Holland & Nederländerna, som vi alla redan vet. Men det finns även fabriker i Göteborg som tillverkar ~100000 åt gången.

Citat:
Ursprungligen postat av Hemlige Mårten
Är inte de som tar in ecstasy ganska snälla igentligen de kanske tjänar i snitt 65 spänn per piller. Tar de in 10 000 tabletter så känar de 65 000kr.
65 000 kr för ett par år i fängelse och kanske aldrig mer ett normalt jobb tycker jag låter dumt.
Eller är risken för att åka dit så himla liten???

Det finns inga som importer bara 10 000 piller
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in