Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kobashvili
Angånde kroppen så, ja det är ganska konstigt. Jag menar att fått höra att man är het och snygg till att helt plötsligt så känner hon sig lite äcklad av att se mig naken. Hon ville även att jag skulle ha på mig kläder som fick mig att se större ut. Mera muskelös, ja ni fattar. Jag har som sagt ingen övervikt eller något, är riktigt lång 190 + fast är inte någon Van Damme heller. Enligt henne var kanske problemet att vi gick runt nakna 24/7 i tre år. Jag blev dock aldrig trött på henne, inte det minsta, trots att hon inte är fullt lika slim som i början. Men jag tycker bara tt det är snyggt.
Vidrigt gjort och hon gör det bara för att se hur långt hon kan gå. Hon vet att hon kan köra med dig för du älskar henne ändlöst och hon kan inte motstå att se hur ändlöst det verkligen är. Hennes osäkerhet kräver det. Hon älskar dig inte, stör sig säkert, men är så feg att hon vägrar släppa taget. Hon är rädd att förlora den enda som visat henne kärlek på det sättet. Men hon utnyttjar dig och låter inte dig inte gå vidare i livet. Det är elakt.
Återigen, hon säger inte dessa saker för att hon är så "härligt ärlig".
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kobashvili
Vad som irriterar mig också är att jag har sett hennes sida på denna sajten. Hon har bosktavligen hundratals män som skriver till henne. Hon chattar på msn med kanske 20 killar samtidigt... jag vet inte det är svårt och orättvist. Varför ska jag inte kunna gå vidare lika enkelt och lekfullt? Just nu är jag bara trött på allt.
Tack återigen för er feedback, det hjälper mycket.
Hur du kan stå ut med den här psykiska terrorn är beyond me.
Hon kan göra detta för att hon vet att du finns där ändå, hon kan ha kakan och äta den om du förstår vad jag menar. Hon är en manipulativ människa av värsta sorten, finns ingen annan förklaring. Hon har säkert bra sidor, men detta är ett faktum
Var inte ett offer som henne. Get out there och gör något bättre av ditt liv. Visa vem som är bäst.
Jag skulle inte förvånas att om du glömmer henne, har kul och lever så kommer hon komma tillbaka, gråtandes, med svansen mellan benen. Hon kommer inte klara av att du är lycklig utan henne, hennes ankare.
Då måste du säga nej, för ditt liv blir bättre utan henne.
Lägg ner all din fria tid på att hitta ny lägenhet NU!
Edit: Du är runt 20 år. Jag lovar, det kommer fler. Och bättre.