• 2
  • 3
2012-03-07, 12:16
Medlem
Du måste gå vidare..
Du ska inte vara med någon som behandlar dig så dom hon gör.
Skulle hon mot all förmodan ångra sig och vill vara med dig igen hoppas ajg att du inte tar henne tillbaka.

Jag kan förstå hur du känner, men det enda du borde göra är att försöka ta dig framåt i livet, tillslut träffar du någon som älskar dig för den du är.

Mvh.
Citera
2012-03-07, 12:47
Medlem
snafflebits avatar
Oj, du har varit hennes trampolin till ett liv. Nu vill hon leka rommen av sig och när hon upptäckt vad hon hade kommer hon att komma tillbaka för det var inte så jävla grönt på grannens gräsmatta. Hon måste nog tyvärr få göra erfarenheten själv och begå misstagen.

Gå vidare i ditt liv. Hon kommer bara att ge upphov till smärta. Även om det är svårt så måste du försöka distansera dig från henne, ju förr desto bättre.
Citera
2012-03-07, 14:40
Medlem
Jag inser att jag är beroende av henne. Av känslan att finnas där och ställa upp. Jag tycker att det är tragiskt att när hon känner att hon fått självförtroende och växt som människa så sökee hon sig vidare. Gad som stör mig igen är att hon har tyckt att jag vart lite omogen, dvs. mina intressen och visst beteende har fått henne att tro att hon vill träffa en äldre man. Nu på sidan träffar hon och planerar dejter med killar som är fleea år yngre än mig. Jag är ändå i den tidiga 20-års åldern.

Jag ska försöka hitta bostad så fort som möjligt. Jag håller med er. Problemet i föräldrahemmet är att min mor själv har problem då hon har lämnat sin man. Hon visar inget men jag vet att hon är nere på grund av det. Jag känner att kag inte kan sörja där då jag inte vill dra ner henne djupare. Hon förtjänar att vara lycklig min stackars mamma. Därför har jag visat en stark fasad mot alla utåt. Men inombords ärdet inte så starkt. Är ganska uppgiven. Kvinnan jag älskar och ville gifta mig med och bilda familj med finner mig inte attraktiv och har inga känslor av det slaget för mig. Det är jobbigt. Nu ältar jag bara. Tack till er som orkat läsa och komma med råd. Det ger mig mycket att tänka på.

P.S. Skriver från mobil. Därav slavfel.

P.S 2 Hehe, stavade fel på "slarvfel"
Citera
2012-03-08, 02:39
Moderator
manamanahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kobashvili
Angånde kroppen så, ja det är ganska konstigt. Jag menar att fått höra att man är het och snygg till att helt plötsligt så känner hon sig lite äcklad av att se mig naken. Hon ville även att jag skulle ha på mig kläder som fick mig att se större ut. Mera muskelös, ja ni fattar. Jag har som sagt ingen övervikt eller något, är riktigt lång 190 + fast är inte någon Van Damme heller. Enligt henne var kanske problemet att vi gick runt nakna 24/7 i tre år. Jag blev dock aldrig trött på henne, inte det minsta, trots att hon inte är fullt lika slim som i början. Men jag tycker bara tt det är snyggt.

Vidrigt gjort och hon gör det bara för att se hur långt hon kan gå. Hon vet att hon kan köra med dig för du älskar henne ändlöst och hon kan inte motstå att se hur ändlöst det verkligen är. Hennes osäkerhet kräver det. Hon älskar dig inte, stör sig säkert, men är så feg att hon vägrar släppa taget. Hon är rädd att förlora den enda som visat henne kärlek på det sättet. Men hon utnyttjar dig och låter inte dig inte gå vidare i livet. Det är elakt.
Återigen, hon säger inte dessa saker för att hon är så "härligt ärlig".

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kobashvili
Vad som irriterar mig också är att jag har sett hennes sida på denna sajten. Hon har bosktavligen hundratals män som skriver till henne. Hon chattar på msn med kanske 20 killar samtidigt... jag vet inte det är svårt och orättvist. Varför ska jag inte kunna gå vidare lika enkelt och lekfullt? Just nu är jag bara trött på allt.

Tack återigen för er feedback, det hjälper mycket.

Hur du kan stå ut med den här psykiska terrorn är beyond me.
Hon kan göra detta för att hon vet att du finns där ändå, hon kan ha kakan och äta den om du förstår vad jag menar. Hon är en manipulativ människa av värsta sorten, finns ingen annan förklaring. Hon har säkert bra sidor, men detta är ett faktum

Var inte ett offer som henne. Get out there och gör något bättre av ditt liv. Visa vem som är bäst.
Jag skulle inte förvånas att om du glömmer henne, har kul och lever så kommer hon komma tillbaka, gråtandes, med svansen mellan benen. Hon kommer inte klara av att du är lycklig utan henne, hennes ankare.
Då måste du säga nej, för ditt liv blir bättre utan henne.

Lägg ner all din fria tid på att hitta ny lägenhet NU!

Edit: Du är runt 20 år. Jag lovar, det kommer fler. Och bättre.
Senast redigerad av manamanah 2012-03-08 kl. 03:06.
Citera
2012-03-08, 03:02
Medlem
Blev väldigt ledsen av att läsa din text.

Det första jag kände var sorg men även ilska på att du låter en annan människa utnyttja dig. Du vill troligtvis hennes bästa och det är säkert som du säger - att du hjälpt henne ur en kris och fått henne att stå på sina fötter.
Men du har även låtit henne trampa på dig vilket har lett till att hon inte längre är intresserad av dig.

Det känns som om att ni gått igenom för mycket skit för att det skall kunna bli ni igen. Det bästa du kan göra är att flytta in hos en vän eller tillfälligt hyra en lägenhet. Du får ej ha kontakt med henne, men även påpeka att om hon är med någon annan, då förlorar hon dig för evigt.

Hemskt det där med den där killen. Har hon ingen aning om vilka de var?

Om det nu är så att du vill vinna henne tillbaka. Påpeka då att du minsann också har en dejt, fast på fredagen! Och var sjukt glad över det. Mer detaljer behöver du INTE ge. Var hemlig, lek med mobilen, stäng av den när du inte har koll på den osv.

Det kanske sätter igång någon reaktion. Om det är så att hon ångrar sig och vill till dig, lek hård - tvinga med henne på parterapi (ifall ni nu kommer så långt att det blir ni igen)
Senast redigerad av Dannymcoy 2012-03-08 kl. 03:05.
Citera
2012-03-08, 03:56
Bannlyst
Det här var bland det värsta jag har läst. Jag fylls av äckel av er båda två faktiskt. En äcklig tjej, en svag kille. En sån kombination... Två losers.
Citera
2012-03-08, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaMan
Det här var bland det värsta jag har läst. Jag fylls av äckel av er båda två faktiskt. En äcklig tjej, en svag kille. En sån kombination... Två losers.

Well, då passar vi ganska bra ihop.
Citera
2012-03-08, 04:49
Medlem
Fy fan, det är i stort sett Exakt det som har hänt mig. Varade i 5 år vi var förlovade, men sen kom dagen då hon grät och sa att jag har varit mer som en bästa vän än partner och att hon har gjort nånting med en annan vilket jag inte ville veta nånting om!

Säger bara det att fyy fan vad jobbigt det har varit (1 år sedan nu) det känns bättre idag, men tänker och drömmer om henne och hennes dotter nästan varje natt, vilket är sjukt jävla jobbigt! Att bli påmind om henne och dottern pga mina jävla drömmar.

Jag avsluta min kontakt med henne redan från den dagen det blev slut, men har nån enstaka gång snackat genom sms i början. Men i stort sett håller jag mig borta.

Hennes dotter har jag kontakt med vilket påminner mig om hennes mamma, men jag kan inte säga upp kontakten med dotter då jag betydde mycket för henne under hennes uppväxt. Saknar våra katter som fan också. Men jag hoppas på att träffa någon snart, och förhoppningsvis upprepas inte detta skit igen.

Må bäst!!!
Senast redigerad av Ven0m 2012-03-08 kl. 04:51.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in