• 1
  • 2
2012-03-07, 11:05
Medlem
raven101s avatar
Köpte en 5:a och nu har jag den liggandes framför mig. Kan ju alltid sälja det ifall jag inte vill ha det.
Citera
2012-03-07, 11:10
Medlem
TheGolemFighters avatar
Rök det! Men tänk på att inte ta för mycket. Har aldrig sneat på en rökmix medans jag gjort det på riktigt cannabis

Dock röker jag ju bara hemmagjort men, tycker om rökmix sjukt mycket
Citera
2012-03-07, 11:44
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Köpte en 5:a och nu har jag den liggandes framför mig. Kan ju alltid sälja det ifall jag inte vill ha det.
Antar att det är AM2201, det ger ett väldigt hårt och intensivt rus, går över rätt fort, typ efter 30 min. Det ger samtidigt ganska mycket eufori så tycker det är rätt svårt att snea speciellt på låga doser. Men första gångerna så ta det extremt försiktigt. Det räcker med typ 0.05 för att du ska bli bäng som fan.
Citera
2012-03-09, 01:11
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Dock ändras ju innehållet (de syntetiska cannabinoiderna) hela tiden efter vad som är lagligt.

Ja röker inga AM-xxx produkter, ja gillar inte dom, får bi-effekter. Håller mig till gamla olagliga.

Får även jag bieffekter av AM (eller alla "nya" nu för tiden.

Jag ångrar dock att jag började med rökmixar.

(Min vän, som är 19 fick en extremt fortväxande lungtumör, det ordnade sig, men det var av någon sort som tydligen inte bör rökas).

PS: När man börjar röka dessa oforskade kemikalier kan man utveckla ett psykiskt beroende snabbt.. Handlar inte om respekt, handlar om känslan du får. Glöm inte heller att ett psykiskt beroende är svårare än ett fysiskt. Nej, jag ä ingen moralkärring men vill vara neutral, trots att jag röker så måste ja ändå säga detta också!.

Den kemikalie som har lite forskningsbakrund är JWH-18,( min favorit.)
Skaparna av dessa säger "De är skapta i forskningssyfte. De som använder de som drog är väldigt dumma. Ingen vet framtida effekter" osv.
Men det var efter att de fått mkt skuldbeläggning pga dödsfall och stort ökat miss/bruk bland ungdomar.
Citera
2012-03-09, 15:51
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Får även jag bieffekter av AM (eller alla "nya" nu för tiden.

Jag ångrar dock att jag började med rökmixar.

(Min vän, som är 19 fick en extremt fortväxande lungtumör, det ordnade sig, men det var av någon sort som tydligen inte bör rökas).

PS: När man börjar röka dessa oforskade kemikalier kan man utveckla ett psykiskt beroende snabbt.. Handlar inte om respekt, handlar om känslan du får. Glöm inte heller att ett psykiskt beroende är svårare än ett fysiskt. Nej, jag ä ingen moralkärring men vill vara neutral, trots att jag röker så måste ja ändå säga detta också!.

Den kemikalie som har lite forskningsbakrund är JWH-18,( min favorit.)
Skaparna av dessa säger "De är skapta i forskningssyfte. De som använder de som drog är väldigt dumma. Ingen vet framtida effekter" osv.
Men det var efter att de fått mkt skuldbeläggning pga dödsfall och stort ökat miss/bruk bland ungdomar.

Ja har rökt mer SC än någon ja känner. O det psykiska beroendet är hemskt, men ja klarar att sluta när ja känner för det. Slutar med allt när ja känner att de gått förlångt.

Eftersom ja rökt rökmixar o rena SC sen ja var 14 (snart 20 nu) så känns det som ja borde kolla om ja fått cancer i lungorna eller liknande.
Finns det nått test för det?
Ibland tänker ja på att vi inte vet hur cancerogena olika SC är o då blir ja orolig.
Citera
2012-03-10, 16:28
Medlem
raven101s avatar
Körde lite igår typ 0,09 i 3 omgångar. Fick ingen vidare effekt förutom av att jag blev lite trött och förvirrad.. Provar lite mer ikväll så kan jag senare skriva en vettig rapport.
Citera
2012-03-10, 17:19
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Ja har rökt mer SC än någon ja känner. O det psykiska beroendet är hemskt, men ja klarar att sluta när ja känner för det. Slutar med allt när ja känner att de gått förlångt.

Eftersom ja rökt rökmixar o rena SC sen ja var 14 (snart 20 nu) så känns det som ja borde kolla om ja fått cancer i lungorna eller liknande.
Finns det nått test för det?
Ibland tänker ja på att vi inte vet hur cancerogena olika SC är o då blir ja orolig.

Tryck i dig massa cannabis istället, det är både cancer-förebyggande och sen så kan de även bota cancer även om det inte är lika lätt....

Man kan nog inte gå och kolla om man fått "cancer" det måste man nog ha några former av belägg för först, mer än att du rökt cancerogena ämnen.

Jag testade en rökmix en gång. Gen1-2 av den starkare sorten, vilket intensivt och trippigt rus. Inget mysigt CB-rus de inte så usch aldrig igen!
Citera
2012-03-10, 18:01
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Tryck i dig massa cannabis istället, det är både cancer-förebyggande och sen så kan de även bota cancer även om det inte är lika lätt....

Man kan nog inte gå och kolla om man fått "cancer" det måste man nog ha några former av belägg för först, mer än att du rökt cancerogena ämnen.

Jag testade en rökmix en gång. Gen1-2 av den starkare sorten, vilket intensivt och trippigt rus. Inget mysigt CB-rus de inte så usch aldrig igen!

Har rökt mycket cannabis också. Visst det är ett skönt rus, men ja föredrar att röka SC, om det är bra SC. Cannabis känns klent o krångligt.

Om ja går på opiater eller CS känns dock cannabis bättre rusmässigt, blir lätt paranoid om ja röker SC på tex sub eller tjack.

Edit: Orsaken att ja vill kolla upp det är att de börjar "rossla" ibland när ja andas. Känns skumt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in