2012-03-05, 23:18
Medlem
Efter Teaz133 fråga en comviq/tele2 support tänkte jag följa efter

Har ni några frågor om Telenor så är det bara ställa dom här

Svarar så fort jag kan

M.V.H
Citera
2012-03-05, 23:24
Medlem
Zelogaths avatar
Använder du själv Telenor och isåfall, tycker du personligen att Telenor erbjuder bäst samtalskostnader jämfört med andra företag?

Kanske detta skulle vara en tråd med mer support-funktion men jag har alltid undrat om Telenor-försäljare verkligen tror på sin produkt eller ej.
Citera
2012-03-07, 19:11
Medlem
En finess med obegränsad surf, t.ex. Men till vilket nytta med ett nät som fladdrar värre en ett löv i storm. Mobilsurf funkar från bra till stopp, hela tiden. Testar nu bredband kontant, 0,3-6,5Mbit/s ner. Kvällstid fungerar knappt Telenor där jag bor. En teknisk support som inte kan stava till namnet.
Citera
2012-03-08, 13:28
Medlem
Är sjukt besviken på Telenors mobilnät. Ibland fungerar det, men flera gånger om dagen säger det bara stopp i trafiken.
Är det här ett vanligt problem ni får in klagomål på?
Är så sjukt trött på skiten nu. Blir byte när det är dags för ny telefon
Citera
2012-03-08, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrIgelkott
Efter Teaz133 fråga en comviq/tele2 support tänkte jag följa efter

Har ni några frågor om Telenor så är det bara ställa dom här

Svarar så fort jag kan

M.V.H

Kommer Telenor matcha Tre och Tele2 fastpris-deal?
Citera
2012-03-13, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Kommer Telenor matcha Tre och Tele2 fastpris-deal?

Faktiskt exakt vad jag tänkte fråga.

Jag som varit kund hos Telenor i snart ett årtionde behåller gärna dom som operatör.

Dock ser jag ingen svårighet med att lämna om dom inte kan matcha ett sådant extremt bra erbjudande.
Citera
2012-03-13, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gargamel1
Faktiskt exakt vad jag tänkte fråga.

Jag som varit kund hos Telenor i snart ett årtionde behåller gärna dom som operatör.

Dock ser jag ingen svårighet med att lämna om dom inte kan matcha ett sådant extremt bra erbjudande.
"Nej, vi väljer att vara en flexibel operatör framför att vara en lågpris operatör." https://www.flashback.org/t1813441p68
Citera
2012-03-14, 00:14
Medlem
that does it typ.

tack för länken tenbucks.

telia o tele2 kör väl samma nät om jag har rätt för mig?

här borde telenor ställa sig på tårna o svälja den goda satsen.

frågan kvarstår till ts om han inte är rädd för att fråga chefen om "lugnande" svar
Citera
2012-03-14, 00:39
Medlem
Tala om att igelkotten valde fel vecka att krypa ur sitt ide. Kan inte vara kul att vara Telenor (eller Telia) säljare de senaste dagarna.
Citera
2012-03-14, 09:03
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdre
Tala om att igelkotten valde fel vecka att krypa ur sitt ide. Kan inte vara kul att vara Telenor (eller Telia) säljare de senaste dagarna.

Nja, det vara ju en och en halv vecka sen igelkotten stack ut nosen, för att snabbt dra in den igen och förbli osynlig.
Citera
2012-03-14, 09:20
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Nja, det vara ju en och en halv vecka sen igelkotten stack ut nosen, för att snabbt dra in den igen och förbli osynlig.
Mr Igelkott visar direkt med sin frånvaro var skåpet ska stå
Citera
2012-03-14, 12:21
Bannlyst
Hahahaha, var även detta en Tele2-are som vill sprida skit om Telenor eller är igelkotten något glömsk? :P

Svarar du på frågor angående BBB också?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in