2012-03-05, 17:10
Bannlyst
Med hjälp av medium så tror jag faktiskt att vi kan klara vissa mysterier kring försvunna personer. Jag kommer ihåg själv när en person frågade medium på flashback i tråden där man ber om hjälp om vart sina försvunna saker är. Men en kille frågade istället medium och sade vart den försvunne jenny persson var. Medium, vars namn är skelleftewaa här på flashback tror jag svarade med att Jenny var vid någon lekplats där hon gungade. Det visade sig även att hon hittades på en lekplats.

Så tror ni att medium kan klara detta? Varför inte svarar jag.
Citera
2012-03-05, 17:13
Medlem
DrNobodys avatar
För att medium bara är bluff och båg såklart! Sök hjälp!
Citera
2012-03-05, 17:15
Medlem
Ett medium ljuger bara, vad fan skulle det vara bra för att använda sig av ett medium ? Så jävla korkat.
Citera
2012-03-05, 17:17
Medlem
TheAwesomeShapes avatar
Jag vill ha bevis först. En sådan enkel sak som att tala om var min stulna plånbok befinner sig. Den blev stulen i London förra sommaren med körkort, bankkort - rubbet.

Var är min plånbok? Vart i London om den nu är kvar där?
Citera
2012-03-05, 17:17
Medlem
SiSeniors avatar
Klart det inte fungerar så. Ett medium kan inte tänka "bättre" än någon annan i många lägen. Det är bara på film (typ the mentalist) medium är med och räddar världen.
Citera
2012-03-05, 17:29
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jefflajevel
Med hjälp av medium så tror jag faktiskt att vi kan klara vissa mysterier kring försvunna personer. Jag kommer ihåg själv när en person frågade medium på flashback i tråden där man ber om hjälp om vart sina försvunna saker är. Men en kille frågade istället medium och sade vart den försvunne jenny persson var. Medium, vars namn är skelleftewaa här på flashback tror jag svarade med att Jenny var vid någon lekplats där hon gungade. Det visade sig även att hon hittades på en lekplats.

Så tror ni att medium kan klara detta? Varför inte svarar jag.

Vem är försvunnen?

Ett medium gissar saker, ungefär lika bra som gemene man som får den information som de kan gissa runt.
Citera
2012-03-05, 17:31
Medlem
Mandelbrots avatar
Naturligtvis ställs frågorna redan.
Läs i trådarna hur mycket skit t.ex. skellefteewa får för sina olika uttalanden. Självklart förekommer en omfattande dold PM-korrespondens som en helt naturlig följd av detta.
Senast redigerad av Mandelbrot 2012-03-05 kl. 17:33.
Citera
2012-03-05, 17:40
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelbrot
Naturligtvis ställs frågorna redan.
Läs i trådarna hur mycket skit t.ex. skellefteewa får för sina olika uttalanden. Självklart förekommer en omfattande dold PM-korrespondens som en helt naturlig följd av detta.
skellefteewa gillar jag och hon vill absolut bara väl, en dag så gissar även hon rätt och då ska hon absolut ha all kredit för det.
Citera
2012-03-05, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
skellefteewa gillar jag och hon vill absolut bara väl, en dag så gissar även hon rätt och då ska hon absolut ha all kredit för det.
Lol!

Ja, jag har ju erbjudit henne resa, mat och boende samt en rejäl penningbelöning om hon är beredd att komma hit och demonstrera sina förmågor. Det var hon helt ointresserad av.
Citera
2012-03-05, 18:28
Moderator
blomvattnares avatar
Försvunna personer -► Parnormalt

/Mod
Citera
2012-03-05, 18:32
Medlem
tv-soffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
T o m jag har gissat rätt i både borttappat-tråden och andetråden - i flera poster.
Nu skrev jag "gissat" med glimten i ögat för det torde väl inte finnas nåt tvivel längre att jag är medial (eftersom alla är mediala från födseln i mer eller mindre grad) ...............
Citera
2012-03-05, 19:35
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tv-soffan
T o m jag har gissat rätt i både borttappat-tråden och andetråden - i flera poster.
Nu skrev jag "gissat" med glimten i ögat för det torde väl inte finnas nåt tvivel längre att jag är medial (eftersom alla är mediala från födseln i mer eller mindre grad) ...............

Det var en nyhet, att vi alla är mer eller mindre mediala från födseln alltså.

Det finns analytiker som analyserar hur ekonomin ska gå, upp eller ned, vilket väder vi får de närmsta dagarna och mycket mer. Ibland har de rätt och ibland har de fel. Det beror helt och hållet på hur bra deras underlag för deras analyser är.

Jag kan också hitta saker om jag bara får tillräckligt med information så att jag kan utesluta olika platser. Det gör inte mig medial på något sätt, bara att jag har fått rätt underlag för att kunna gissa mig fram genom uteslutningsmetoden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in