2017-12-31, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltis78
Tack för en fantastisk tråd

Jag skulle också vilja veta lite mer om Azkenazi judar

De flesta judar är ashkenazi, och det är också dessa som dominerar vad gäller inflytande. Historiskt sett har de bott i framför allt Ukraina, Ryssland, Polen och Tyskland. Enligt uppgift ska de ha relativt högt IQ.
Citera
2018-01-29, 14:34
Medlem
Återigen, fantastisk tråd! Här får man svart på vitt(Urk...!) hur Den Evige gör ALLT för att jävlas med människorna, för att inte nämna negrarna & arab-svinen.
Om det nu inte råkar vara en jävla slump att tråden dog 6 timmar innan nyåret:

Lever TS?

Isf har jag en fråga... Given the fact att judar är omättligt giriga, borde det inte vid någon punkt skära sig mellan "Brotherhood" och den notoriska girigheten? Dvs att man börjar kannibalisera på varandras rikedomar?
Tänker som en pendang på den kanadensiska(?) ön, där vargar för död & pina skulle återintroduceras varvid samtliga bytesdjur snabbt dog ut, och (Jude-)vargarna åt upp varandra?

Tror mig minnas att de konkurrerande flockarna gavs namn t om, som skulle referera till Gangsta-gäng, typ...

Tillägg: Google is thee second worst enemy. Den "vinnande" flocken kallades Druid-flocken.
(Yellowstone)
Citera
2018-03-27, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o-oBENGTo-o
--- Judendomen ---
Judar är per egen definition inte en religion utan en etnisk ras. Judendomen är främst en front för deras naturliga sammhörighet. Relativt få judar är starkt religösa, många utger sig vara bl.a. atheister och kristna katoliker. Gud för dem är ”allting”. Judar är enligt judar en etnisk ras där enbart barnfödda från en judisk mamma räknas som en riktig jude. Sen finns det heljudar, halvjudar och konverterade judar. Detta kan bara förklaras av deras egna ord:

[/i]
först säger jag tack för den bästa tråden jag hittat på forumet.

"per egen definition en ras" denna definition är en sköld som låter dom skydda sig bakom ord som rasism och antisemitism. tvärt om så är det rasen som är en som är på låtsas och religion/tänkesätt som är äkta. precis som med islam och kristendomen kan du inte va halv jude, och att vara helt jude från en judisk mor grundas i sinnes kontroll, har du en judisk mamma så har du uppfostrats med judiska värderingar från barnsben, och har en hel judisk syn på saker. att vara jude handlar om en särskild form av hjärntvätt. alla kan bli judar.
Citera
2018-03-27, 17:30
Medlem
Jag tror att zionisterna kontrollerar läkemedelsbranschen och matindustrin också.
Det går hand i hand med att vi blir förgiftade av båda två.

Jag kanske skapar en tråd nångång om vacciner, för att få folk att sätta sig in i det, för att få en mer förståelse över det och vad i helvet det är som försiggår.

Kolla upp reckefeller medicine t.ex.

Förresten, så trump är zionist också? Och detta med Q"anonymous" + trump+militären är en förvirring enbart?
Citera
2018-04-01, 18:49
Medlem
Israel är nya nazi tyskland-deluxe, skrämmande hur pass få som ser detta. jag var själv var jag feminist-pk-mongo för bara några år sen och blir fan rädd idag för hur jag kunde bli hjärntvättad av jude-msm.

Satanist-sionisterna är roten till allt ont idag. Cuck-sverige är hårt drabbade. Till och med SD är infiltrerade av parasiterna.
Citera
2019-10-13, 11:43
Medlem
Belavias avatar
Eloge till TS som lagt ner gediget arbete på sin trådstart. Den här tråden borde vi hjälpas åt att hålla vid liv.

Judens grepp om världen är större och starkare än någonsin. Samtidigt som det inte existerar någon handlingskraftig opposition. Alla högerpopulistiska partier i Europa är PRO-Israel och PRO-Judar. SD och AfS är bra exempel på det här i Sverige.

Dessutom är Europas befolkning mer hjärntvättade och ovetandes än någonsin tidigare. Okunnigheten bland massorna är enorm. Materialism, ytlig kultur och kapitalism håller pöbeln i sina klor.

Alla dessa faktorer tillsammans gör det svårt att inte bli svartpillrad. Men på något sätt ska vi ta oss ur knipan.
Senast redigerad av Belavia 2019-10-13 kl. 11:46.
Citera
2020-05-06, 22:50
Medlem
Intressant, jag vill gärna följa upp men alla länkar jag prövat funkar inte.
Citera
2020-05-19, 13:46
Medlem
--.O.--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R60
Intressant, jag vill gärna följa upp men alla länkar jag prövat funkar inte.

Om man vill återuppliva döda länkar brukar den här sidan fungera bra. Har fått några gamla länkar att fungera:

https://web.archive.org/

Bara lägg in den gamla länken så om man har lite tur finns det en chachad kopia i en server, även för helt döda länkar.
Citera
2020-05-19, 16:29
Medlem
--.O.--s avatar
För den som vill läsa en kopia av Protocols Of Zion finns en inscannad version av original-översättningen skriven av Victor E. Marsden:

https://ia903104.us.archive.org/16/i...dersofzion.pdf
Citera
2020-08-11, 16:57
Bannlyst
You let in the Jew and the Jew rotted your empire, and you yourselves out-Jewed the Jew. The big Jew has rotted every nation he has wormed into.

Ezra Pound (1942)

Vem kan stoppa juden innan vita rasen är utrotad för alltid?

Finns det verkligen inte en enda svensk patriot i detta land?
Citera
2020-09-06, 11:54
Bannlyst
En mycket klok FB användare har berättat, hur det hela hänger ihop:

Yuri Bezmenov förklarar den judiska agenda:
Ideological subversion, active measure, psycological warfare.

Det sker i fyra steg:

*Demoralisering
*Destabilisering
*Kris
*Normalisering(cyniskt uttryck för när globalisternas tyranni och kontrollstat är fullt ut implementerad).

Detta började på 50-talet då den långsamma(15-20 år) processen med demoralisering satte igång. Nya generationer utbildades med marxistiskt tankegods utan att det balanserades upp med amerikansk patriotism och normalitet(sunt förnuft).

Demoraliseringen är irreversibel och personer som tog sig vidare från studier till arbete i slutet av 60-talet var programmerade att tänka och handla på ett destruktivt sätt, ett kukturmarxistiskt sätt.

Och så började deras marsh genom institutionerna - civil service, massmedia, business, educational systems, military systems etc.

Alla västländer har genomgått något liknande. England, Frankrike och USA var lite före oss i Skandinavien.

Men nu är vi i princip i samma fas i denna destruktiva utveckling iom Corona/covid19 som motsvarar den 3:e fasen(krisfasen).

Nästa steg är det sista - "Normalisering", då nya världsordningen implementeras i väst med Agenda 2030, ID 2020, ständig övervakning, vaccin etc. För att tala klartext innebär det en kontrollstat där eliten håller sig med det slavboskap de behöver och eliminerar resten.
Citera
2021-03-04, 07:50
Medlem
Bump av tråd.

Hur kommer det sig att denna tråd har somnat in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in