2012-03-05, 11:04
Medlem
Nu ska de spela in en tredje film
Både Dr. Heiter från första filmen och Martin från andra filmen ska vara med så kanske de kör något samarbete och gör en gigantisk human centipede

Regissören själv ska ha sagt att den tredje delen kommer att få tvåan (ett tag totalförbjuden i Storbritannien) att framstå som rena Disney-filmen.

http://www.moviezine.se/artikel/9664-human-centipede-3-spelas-in-i-sommar
Citera
2012-03-05, 11:06
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Regissören själv ska ha sagt att den tredje delen kommer att få tvåan (ett tag totalförbjuden i Storbritannien) att framstå som rena Disney-filmen.

Han sade exakt det samma om tvåan också, och den var ju inte ens i klass med Hostel. Fjanterier. Jag tror verkligen inte att denna uppföljare kommer att bli något utöver det vanliga, kanske då att den kommer bli ÄNNU sämre än föregångarna. Om det ens är möjligt.
Citera
2012-03-05, 11:19
Medlem
går nog samma väg som saw-filmerna, dvs förväxlar gore med skräck. efter att man kastat inälvor mot kameran ett visst antal gånger börjar även det förlora sin effekt.
Citera
2012-03-05, 11:19
Medlem
Så jävla onödiga filmer, bara massa tortyr och griserier. Nog för att jag gillar det. Men då ska det vara en tanke bakom det hela, som t.ex. Martyrs. Det är då det blir obehagligt, och det är därför Hostel eller HC inte är obehagliga.
Citera
2012-03-05, 12:14
Medlem
UnknownSources avatar
Ska bli kul att se, men jag tror fan inte den kommer vara så mycket värre än de tidigare
Citera
2012-03-05, 13:31
Medlem
Rokushikis avatar
Ettan var riktigt dålig, tvåan ännu sämre och trean kommer att vara ännu sämre.

Det är som att dem tänkte "äsch, skitsamma, vi kan inte göra en bra film så vi gör en så äcklig film som möjligt istället så tänker inte folk på att den är dålig!".
Vilket inte fungerar, eftersom (som andra redan sagt) att Human Centipede inte alls är så jävla äcklig och sjuk som regissören vill få den att framstå.
Citera
2012-03-05, 15:31
Medlem
G-punktens avatar
Ska bli kul att se! Kan dem inte bygga typ en jätte istället av typ 10 pers?
Citera
2012-03-05, 17:21
Medlem
Uncle Dukes avatar
Jag ogillar den här vågen av våldsporr. Efter att ha sett Hostel, Hostel 2 och The Human Centipede (First Sequence) kände jag att nu får det räcka! Det finns ju inget intressant anslag, och rent hantverksmässigt är det skit. I Hostel 2 fanns det tendenser till något intressant med kompisarna som betalat för att få tortera, men det schabblas bort omgående.
Forna tiders våldsporr, som 70-talets exploitationfilmer, hade ofta samhällskritiska strömningar eller bra manus, regi eller skådespelare som gjorde dem intressanta att se på. Men vem vet, kanske kommer "Den mänskliga tusenfotingen" om fyrtio år nämnas i samma andetag som Cannibal Holocaust?
Jag tvivlar dock därpå.

Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten

Det finns en bra skräcknovell av Clive Barker där befolkningen i två små städer skapar jättar av sina egna kroppar (40 000 pers i varje jätte!). Självklart går det åt helvete. Det hade varit något att se på film.
Citera
2012-03-05, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten

Det är väl ungefär 10 pers Martin kopplat ihop i 2an. Samarbetar doktorn och Martin kan det nog bli en riktig långtradare på 30 pers
Citera
2012-03-05, 22:39
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Men vem vet, kanske kommer "Den mänskliga tusenfotingen" om fyrtio år nämnas i samma andetag som Cannibal Holocaust?

Också väldigt sorgligt att dessa skräprullar jämförs med Pasolinis Saló. Visst, den har inslag som är fullkomligt groteska, men den är så mycket mer än en exploitationfilm - vilket den inte ens är, bör klassas som en dramafilm om något.

Det samma stämmer självklart in på Deodatos Cannibal Holocaust, också.
Citera
2012-03-06, 00:37
Medlem
Orakad-i-delphis avatar
Urmjölkad skitserie av skitfilmer. Andra filmen var bland det sämsta jag har sett och kan inte ens föreställa mig att film nummer tre kommer imponera. Frågan är väll egentligen om det är särskilt äckligt längre?
Citera
2012-03-06, 01:11
Medlem
G-punktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Det är väl ungefär 10 pers Martin kopplat ihop i 2an. Samarbetar doktorn och Martin kan det nog bli en riktig långtradare på 30 pers

Shit vad najs. Asså, han borde ju bara mata dem med majs för det kommer ju ut som man stoppar inte det. Samma mat för alla
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in