2014-08-24, 23:50
Medlem
Efter att ha läst Pirlo biografi märker man att snubben har mer bollar än man tror.

I don?t feel pressure... I don?t give a toss about it. I spent the afternoon of Sunday, July 9, 2006 in Berlin sleeping and playing the PlayStation. In the evening, I went out and won the World Cup.
Citera
2015-10-27, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Denna har jag också hört, helt underbar! Att det var Putte Kock också, helt fantastiskt.

Min gamla mormor (f 1897 tror jag) var definitivt ingen fotbollsfantast.
Men av något för mig helt obegripligt skäl älskade hon Putte Kock!

Kan riktigt se mormors ögon glänsa av lycka i skenet av den gamla svartvita tjock-TV:n!
Citera
2015-10-27, 23:16
Medlem
Dickson Etuhu

"Jag vet inte vem Sebastian Eriksson är"

Skakar inte hand med han dagen efter.

Fail.
Senast redigerad av finemumma 2015-10-28 kl. 00:14.
Citera
2018-12-17, 00:00
Medlem
Addhocs avatar
80-tal under en fotbollsmatch på Edsborg i Trollhättan. En anfallare med hyffsat stor kran döms offside och blir förbannad på domaren. Läs nedan för den roligaste kommentaren från en domare ”ever”;

-Där va la ja inte offside för faan!!?

-Inte du nää, men näsa va

Citera
2022-10-06, 22:19
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
I always wanted to win the league at Stamford Bridge. So i left and joined Chelsea - Ashley Cole
Citera
2022-10-06, 22:35
Medlem
"Klättra upp i ett träd" Lennart "Liston" Söderberg till en mörkhyad spelare i vad jag tror är Vasalund

"Vi är det enda ariska laget" Lennart "Liston" Söderberg innan Allsvenskan 1997 angående att VSK var det enda laget utan utlänningar.
Citera
2022-10-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
80-tal under en fotbollsmatch på Edsborg i Trollhättan. En anfallare med hyffsat stor kran döms offside och blir förbannad på domaren. Läs nedan för den roligaste kommentaren från en domare ”ever”;

-Där va la ja inte offside för faan!!?

-Inte du nää, men näsa va

Sivert ”Sippan” Eriksson sa det.
Citera
2022-10-07, 20:40
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
"Klättra upp i ett träd" Lennart "Liston" Söderberg till en mörkhyad spelare i vad jag tror är Vasalund

"Vi är det enda ariska laget" Lennart "Liston" Söderberg innan Allsvenskan 1997 angående att VSK var det enda laget utan utlänningar.

Appropå liston

”Hade jag upptäckt nån bög i ett av mina lag, då hade han fått sparken direkt. Man brukar få reda på om någon jävel håller på med något skumt i duschen det är skillnad inom damfotbollen där får du inte vara med om du inte är flata”

” Det ska synas vem som är tränare. Han ska inte stå bredvid och se blyg ut. Han ska inte kunna förväxlas med högerbacken.”

”Har han stängt pizzerian nu?”
En cypriotisk linjedomare kom 30 min sent till avspark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in