• 4
  • 5
2015-02-21, 12:18
Medlem
Man är typ...trevlig... Och håller inte på så här
Citera
2015-02-22, 18:39
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstigtjej
Vet inte vad Chaplin är men det jag menar är att ni väljer någon film med flickan, vilken som helst (inte porrfilm utan "vanlig") så kommer det gå typ 8/10 gånger

https://www.youtube.com/watch?v=kEXjjogVM3E
Bidrar kanske inte till att bli kåt...
Citera
2018-09-03, 05:05
Medlem
Tänkte visa ett klipp med Milhouse som är en sidekick i sina egna drömmar men kunde bara hitta ett klipp på Homer Simpson som går på reklamen för Clown College. Det är så mycket lättare om du går in med tankesättet "jag förtjänar en brud därför att jag är som jag är" snarare än "jag måste ligga med en snygging, annars kommer jag aldrig gilla mig själv".
Länk: https://youtu.be/_F-zT0zE6KU
Citera
2018-09-03, 08:28
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Skapa ett konto på match.com

Sök inte hjälp på flashback,ialla fall.
Citera
2018-09-03, 08:42
Medlem
Kort och gott: bli en man. Läs på om manliga egenskaper och analysera riktiga män, inte fjollor som går runt och tror att det räcker att ha en kuk mellan benen.

Egenskaper kvinnor dras till: självförtroende & självsäkerhet (rak i ryggen, våga prata med folk), styrka osv.

Jobba med dig själv. Ingen kvinna vill ha killen som stryker längst med väggen eller tycker det är jobbigt att prata i telefon.

Det är svårt att prata med killar som inte vuxit upp och blivit män i huvudet än, för det är som att de inte förstår att kvinnor inte vill ha en icke vuxen karl med kvinnliga egenskaper.
Hade vi velat ha det, hade vi sökt oss till kvinnor
Citera
2018-09-07, 01:33
Medlem
Grunden är förstås beroende av att tjejen själv är intresserad av att ha sex, och inte är i en relation/endast ute efter seriös dejting utan sex första gångerna etc.

Därefter - för att vilja ha sex med just dig måste förstås en attraktion finnas. Att vara flirtig på ett snyggt och dovt sätt både i tal och i blick är väldigt positivt.. Visa nyfikenhet och intresse och kunna känna av sammanhanget emellan er och stämningen är mycket viktigt. Att på ett snyggt sätt om tillfälle ges, lägga din hand på hennes knä. Djup i blicken osv. Visa henne trygghet och den sensuella biten av dig.
Citera
2025-07-21, 16:34
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Jag har inga problem att prata och ragga på tjejer, men hur i helvette ska jag veta om hon vill ha min kuk i sig?

Sen också, hur gör man rent fysiskt för att komma till själva sexbiten?
tex om vi sitter och fickar på hennes altan, ska jag bara dricka upp saften och ta henne på fittan baa sådär eller vad?
Fattar fan inte.
Är så jävla kåt ibland men känns som jag inte vet hur man går tillväga för att få sex.

En gång reste jag med en random tjej till en stad och vi gick mest runt i stan och kollade några timmar men sen satt vi i parken och åt jordgubbar under ett träd.
Sen bara kysser hon mig på munnen!!!!
Tror ni hon ville bli penetrerad av mig då?
Om vi hade tagit in på ett hotellrum, skulle jag bara tagit av mig byxorna och visat kuken direkt vi kom in?

Jag har upplevt att bara för en tjej gillar dig och kanske är lite fysisk med dig som kramar eller kyssar så betyder inte det att hon vill bli påsatt.
Citera
2025-07-21, 17:26
Medlem
attack-titans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Jag har inga problem att prata och ragga på tjejer, men hur i helvette ska jag veta om hon vill ha min kuk i sig?

Sen också, hur gör man rent fysiskt för att komma till själva sexbiten?
tex om vi sitter och fickar på hennes altan, ska jag bara dricka upp saften och ta henne på fittan baa sådär eller vad?
Fattar fan inte.
Är så jävla kåt ibland men känns som jag inte vet hur man går tillväga för att få sex.

En gång reste jag med en random tjej till en stad och vi gick mest runt i stan och kollade några timmar men sen satt vi i parken och åt jordgubbar under ett träd.
Sen bara kysser hon mig på munnen!!!!
Tror ni hon ville bli penetrerad av mig då?
Om vi hade tagit in på ett hotellrum, skulle jag bara tagit av mig byxorna och visat kuken direkt vi kom in?

Jag har upplevt att bara för en tjej gillar dig och kanske är lite fysisk med dig som kramar eller kyssar så betyder inte det att hon vill bli påsatt.

Du måste förföra henne med takt och känsla...
Citera
2025-07-22, 20:30
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attack-titan
Du måste förföra henne med takt och känsla...

kan och vill inte sånt.
Citera
2025-07-22, 20:32
Medlem
attack-titans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
kan och vill inte sånt.

Vad tråkigt för dig...
Citera
2025-07-30, 15:21
Medlem
dirtysouths avatar
Genom att vara attraktiv (i hennes ögon) och manlig,resten sköter biologin
Har du inte de egenskaperna så börja jobba på dem annars kommer livet vara en enda uppförsbacke
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in