Flashback bygger pepparkakshus!
2005-02-04, 22:47
Bannlyst
Idag så åt jag bakad potatis för första gången på 11 år och 3 månader. Då jag var en liten valp på 4 och ett halvt år så visste jag väl inte vad en 'fitta' var, tror jag. Men nu - 11 år efter, som en översexuell fjortis som tänker på sex hela tiden och vaknar med morgonstånd mitt på dagen så blev det annorlunda.

Redan när mor min plockade ut de bakade potatisarna ur ugnen så tänkte jag 'det där ser ut som en bullfitta'. Sedan så skar jag i potatisen med en kniv. Ett litet 'X'. När jag sedan tryckte upp den för att stoppa i fyllningen så såg det ut precis som en onormal, motbjudande äcklig fitta. Usch! Det blev inte bättre när jag slevade i något som såg ut som sperma heller. Det som låg på min tallrik nu såg ut som en missbildad fitta full med sperma i. Vad ska man göra sen då? Jo, man ska äta det. Jag hade verkligen ingen lust att sätta i mig det när allt jag tänkte på var att jag egentligen äter en ungsbakad fitta full med sperma.

Vad har ni för tips för att komma på andra tankar när man äter fittpotatis med sperma?
Citera
2005-02-04, 22:49
Medlem
CS-bögens avatar
Fy FAN!!!!!

Skrattar fan högt
Citera
2005-02-04, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CS-bögen
Fy FAN!!!!!

Skrattar fan högt

Jag är seriös. Det var ingen trevlig upplevelse.
Citera
2005-02-04, 23:20
Medlem
Hehe, du är juh lika sjuk som jag är!

Och vad tänker du på när du äter varm korv?
Citera
2005-02-04, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bomble
Hehe, du är juh lika sjuk som jag är!

Och vad tänker du på när du äter varm korv?

Helt allvarligt. 100% sanning.

Jag har ätit varm korv en gång i mitt liv. Spydde då. Det är sant.
Citera
2005-02-04, 23:26
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
Vad har ni för tips för att komma på andra tankar när man äter fittpotatis med sperma?

Testa att inte göra det i din moders sällskap.
Citera
2005-02-04, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Testa att inte göra det i din moders sällskap.

Det är fortfarande äckligt.
Citera
2005-02-04, 23:38
Medlem
Dr. Löhks avatar
Klä dig i gummi. Runka upp ett präktigt stånd. Gnid dig mot köksbordet innan du äter. Flåsa när du slevar i "sperman" i "fittan". Känn dig pervers. Njut.
Citera
2005-02-05, 00:48
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drpsyk
Idag så åt jag bakad potatis för första gången på 11 år och 3 månader. Då jag var en liten valp på 4 och ett halvt år så visste jag väl inte vad en 'fitta' var, tror jag. Men nu - 11 år efter, som en översexuell fjortis som tänker på sex hela tiden och vaknar med morgonstånd mitt på dagen så blev det annorlunda.

Redan när mor min plockade ut de bakade potatisarna ur ugnen så tänkte jag 'det där ser ut som en bullfitta'. Sedan så skar jag i potatisen med en kniv. Ett litet 'X'. När jag sedan tryckte upp den för att stoppa i fyllningen så såg det ut precis som en onormal, motbjudande äcklig fitta. Usch! Det blev inte bättre när jag slevade i något som såg ut som sperma heller. Det som låg på min tallrik nu såg ut som en missbildad fitta full med sperma i. Vad ska man göra sen då? Jo, man ska äta det. Jag hade verkligen ingen lust att sätta i mig det när allt jag tänkte på var att jag egentligen äter en ungsbakad fitta full med sperma.

Vad för fitta har du varit i kontakt med som ser ut som en bakad potatis??? Elefanter, uteliggare?
Om du associerar en bakad potatis till en fitta... då är du fan sjuk!
Citera
2005-02-05, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
Vad för fitta har du varit i kontakt med som ser ut som en bakad potatis??? Elefanter, uteliggare?
Om du associerar en bakad potatis till en fitta... då är du fan sjuk!

Nej, bara lite förkyld.

Och jag har aldrig ens sett en fitta.. förutom på film och på orgish
Citera
2005-02-05, 09:30
Medlem
lab-ones avatar
OT: Du kanske kan be din mamma berätta porrnoveller samtidigt som hon smaskar i sig den bakade pluggen.

Nåväl, tillbaka till ämnet.. Tänk att det är vad det är, en bakad potatis. Det är ingen fitta du ska äta och i din ålder så är den enda fitta du bör se vara i jpg-format. Bakad potatis är gott, ska fan göra det idag! Tack för tipset drpsyk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in