Flashback bygger pepparkakshus!
2012-03-04, 11:40
Medlem
Jag är en väldigt ensam person, har alltid viljat vara ensam. Men på senaste tiden har det gått överstyr. Isolerar mig själv och sitter bara vid datorn om dagarna. Har massor med kompisar men ingen som förtår hur det är att leva med ett grovt självskadeteteénde och borderline. Jag tänker ofta på att ta mitt liv då jag inte ser någon annan utväg. Tror starkt på att jag kommer födas om och bli en person som mår mycket bättre..

Min fråga till er är om det finns någon som har erfarenhet och lust att prata på msn? Skulle uppskatta det...
Citera
2012-03-04, 13:23
Medlem
Skaffa dej en söt liten hundvalp, som kan bli din bästa kompis! Dessutom kommer du då ut och promenerar lite vilket är nyttigt!
Citera
2012-03-04, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erica87
Skaffa dej en söt liten hundvalp, som kan bli din bästa kompis! Dessutom kommer du då ut och promenerar lite vilket är nyttigt!

Har redan haft hund men fick göra mig av med den eftersom mitt mående pendlar så mycket och vissa dagar kommer jag knappt upp ur sängen och då är det ganska egoistigt att ha en hund som man inte kan gå kärlek till!
Citera
2012-03-04, 17:35
Medlem
Carelesss avatar
Chatta kan ni göra via PM.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem