2012-03-03, 10:46
Medlem
smuckies avatar
Hej!
Jag ville bara fråga VARFÖR ni röker kemiskt, framställda "cannabis liknande" grejer, och inte vanliga, naturliga cannabis?
Citera
2012-03-03, 10:58
Medlem
candystashs avatar
Polisen har bra koll på mig och jag skulle torska på piss om jag rökte cannabis.
Citera
2012-03-03, 10:59
Medlem
Wastelandwolfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smuckie
Hej!
Jag ville bara fråga VARFÖR ni röker kemiskt, framställda "cannabis liknande" grejer, och inte vanliga, naturliga cannabis?

En av anledningarna kan vara att vissa saker inte går att spåra vid urinprov
Citera
2012-03-03, 12:05
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Vad fan tror du? Det finns hundra olika anledningar till att folk väljer rökmixar över cannabis. Varför röker du cannabis istället för opium?

Man kan inte kan torska, vissa gillar det bättre och man kan beställa det på internet är några utav hundra anledningar till att folk gör det.
Citera
2012-03-03, 14:29
Medlem
smuckies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsfuckedup
Vad fan tror du? Det finns hundra olika anledningar till att folk väljer rökmixar över cannabis. Varför röker du cannabis istället för opium?

Man kan inte kan torska, vissa gillar det bättre och man kan beställa det på internet är några utav hundra anledningar till att folk gör det.

Och hur fan vet du att jag inte röker opium..?
Citera
2012-03-03, 14:39
Medlem
Slipper torska på urinprov, billigt om man gör dom själv. Ofta väldigt potenta, så får man bara tag i standard röka så är det ju ett ganska bra alternativ!
Citera
2012-03-03, 14:43
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smuckie
Och hur fan vet du att jag inte röker opium..?
Det vet jag visserligen inte men frågeställningen är fortfarande konstig. Varför tar du inte metamfetamin? Heroin? Precis lika dålig frågeställning, vissa gillar det väl helt enkelt bättre, har många kompisar som föredrar rökmixar över cannabis.
Citera
2012-03-03, 14:45
Medlem
TorstenFlincks avatar
Spicet (Ja jag kallar det spice och inte rökmix, jag är fullt medveten om att spice inte går att beställa i Sverige längre.) nuförtiden är inte ens likt cannabis. Jag rör det aldrig mer ens om jag får det gratis. Varför folk använder det? För att det inte går att spåra förstås.
Citera
2012-03-03, 17:59
Medlem
FattyMcGoos avatar
Håller med tidigare inlägg.
Alla kanske inte kan få tag på weed, själv har jag ingen kran tex, så mixar är smidigt för min del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in