2012-03-27, 16:24
Medlem
Sven_Hedins avatar
Så om jag har förstått saken rätt så är det fritt fram för mig att skriva som Sven Hedin trots att mitt inlägg kanske hamnar rakt under ett från mitt "gamla" nick, bara jag inte citerar mig själv eller nåt sånt?

Det är ju iofs vad som står att läsa i den här tråden men jag vill gärna dubbelkolla.
Citera
2012-03-27, 16:27
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven_Hedin
Så om jag har förstått saken rätt så är det fritt fram för mig att skriva som Sven Hedin trots att mitt inlägg kanske hamnar rakt under ett från mitt "gamla" nick, bara jag inte citerar mig själv eller nåt sånt?

Det är ju iofs vad som står att läsa i den här tråden men jag vill gärna dubbelkolla.

Så länge du inte använder ditt nya konto för att stödja ditt gamla kontos åsikter eller att på något sätt argumentera för eller emot ditt tidigare kontos åsikter så borde det inte vara några problem.
Citera
2012-03-27, 19:41
Medlem
Sven_Hedins avatar
Ok men då kör jag på då. Jag har väl ingenting särskilt att skriva just nu men om andan faller på så gör jag det fortsättningsvis med det här kontot.
Citera
2012-05-06, 02:11
Medlem
Gringubbens avatar
Kommer så klart att köra på i vanlig stil, dvs ömsom vin ömsom vatten.
Skillnaden är att ingen ska få veta om mig irl. Därmed känns allt plötsligt friare.
Nu är jag mest lack på att de tre dygnen gått och fortfarande är mitt nya inte aktiverat.
Något som får mig superlack är att det inte finns en enkel länk till närmsta admin så man kan klaga högljutt utan att leta ihjäl sig. Vad fan är de rädda för?
Citera
2012-05-06, 02:24
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gringubben
Kommer så klart att köra på i vanlig stil, dvs ömsom vin ömsom vatten.
Skillnaden är att ingen ska få veta om mig irl. Därmed känns allt plötsligt friare.
Nu är jag mest lack på att de tre dygnen gått och fortfarande är mitt nya inte aktiverat.
Något som får mig superlack är att det inte finns en enkel länk till närmsta admin så man kan klaga högljutt utan att leta ihjäl sig. Vad fan är de rädda för?

Under 'Moderatorer' längst ner på alla sidor så finns även länkar till de admins (dvs admin/admin4/admin5) som finns.

admin5
Citera
2012-05-06, 02:43
Medlem
Gringubbens avatar
Har sett den förr, men nu är jag onykter och jämför med random website där det finns en snabblänk märkt "kontakt". När du ändå är på tråden kanske du kan svara på vad i automatiken med tre dygn som gick fel. Min gmail visar klockslag.
Min tanke är att admins är avlönade av Flashback och borde kunna lägga krut på användarvänlighet, i motsats till modsen som kör helt ideellt.
Citera
2012-05-06, 03:35
Medlem
Germanias avatar
kan ju hända att aktiveringen körs som ett cronjob vid en viss tidpunkt
Citera
2012-05-06, 09:16
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
kan ju hända att aktiveringen körs som ett cronjob vid en viss tidpunkt
Korrekt. Nya konton aktiveras på natten efter den tredje dagen.

admin4
Citera
2012-05-06, 10:19
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Korrekt. Nya konton aktiveras på natten efter den tredje dagen.

admin4
Något som även förklaras i FAQ'n, vilket inte borde vara omöjligt att hitta om man söker lite.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in