2012-03-02, 00:33
Medlem
kimbaspappas avatar
Hej flashback
Har verkligen hamnat i en jobbig sits... Det är så att min son skulle bygga en modell av en svan som projektarbete, men då han hade det lite slitigt med de andra ämnena kom han efter i projektplanen. Jag erbjöd mig då mot betalning att göra färdigt svanen åt honom, och han gick med på detta. Tog sönder det han redan hade gjort för att kunna börja "från scratch". Problemet är att jag inte kommit mig för att sätta igång - har hela tiden skjutit upp det. Projektarbetet ska lämnas in om mindre än en månad, och det är nu omöjligt att hinna göra klart svanen i tid! Sonens betyg går åt helvete och jag har sumpat min chans till snabba cash. Vad ska jag göra? /En flashbackbroder i nöd
Citera
2012-03-02, 00:40
Medlem
Vad är du för farsa som tar betalt av din egen son?
Citera
2012-03-02, 00:43
Medlem
kimbaspappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunehjort12
Vad är du för farsa som tar betalt av din egen son?
Läs om, läs rätt. Kommer inte att få betalt då vi misslyckats med projektarbetet
Citera
2012-03-02, 00:44
Medlem
Samhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimbaspappa
Hej flashback
Har verkligen hamnat i en jobbig sits... Det är så att min son skulle bygga en modell av en svan som projektarbete, men då han hade det lite slitigt med de andra ämnena kom han efter i projektplanen. Jag erbjöd mig då mot betalning att göra färdigt svanen åt honom, och han gick med på detta. Tog sönder det han redan hade gjort för att kunna börja "från scratch". Problemet är att jag inte kommit mig för att sätta igång - har hela tiden skjutit upp det. Projektarbetet ska lämnas in om mindre än en månad, och det är nu omöjligt att hinna göra klart svanen i tid! Sonens betyg går åt helvete och jag har sumpat min chans till snabba cash. Vad ska jag göra? /En flashbackbroder i nöd
Du borde släpas ut på gatan och avrättas med ett nackskott... Ditt jävla svin!
Citera
2012-03-02, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimbaspappa
Jag erbjöd mig då mot betalning att göra färdigt svanen åt honom, och han gick med på detta.

Och hur menar du att man ska tolka detta om inte att du tog betalt av din son för att göra färdigt projektarbetet??
Citera
2012-03-02, 00:48
Medlem
LoveIsHolys avatar
Det här måste ju vara ett troll?

Om inte troll, så köp tjänsten av din son, då går du plus minus noll och hans betyg klarar sig.
Citera
2012-03-02, 14:35
Medlem
L.A.s avatar
För det första så bör du verkligen inte göra din sons skoluppgifter, det är fel på så många plan. För det andra: du tar betalt för det!? Och för det tredje så fattar jag inte ens vad problemet är, en månad är trots allt ganska lång tid. En timme om dagen vardagar och två-tre timmar på helgerna så har du lagt ner mer än tillräckligt med arbete.

För det fjärde så är du i fel forum.
Senast redigerad av L.A. 2012-03-02 kl. 14:41.
Citera
2012-03-02, 18:23
Medlem
Haha jag garvade!
Citera
2012-03-03, 19:59
Medlem
Nermans avatar
Du måste ju vara årets pappa altså.
Lycka till med dottern i Kongo föresten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera