2012-03-01, 13:58
Medlem
Detta hände en tjej för inte så länge sen. Hon var på en mindre fest hos en killkompis och blev väldigt berusad så hon gick in i hans rum och skulle vila sig.
Då kommer en av personerna från festen in en äldre man och lägger sig över henne.
Han börjar smeka henne och hon säger ifrån flera gånger men hon är riktigt berusad, han drar ner hennes trosor och hon börjar putta på honom, han ger sig inte.
Tjejen börjar skrika och då håller han för hennes mun och säger åt henne att hålla käften.
Hon försöker putta bort honom men han var en man på över 100 kilo, han trycker ner henne och påbörjar samlaget. Detta pågick i ca 10 min under tiden höll han för hennes mun medans hon grät och höll fast henne mot sängen.
Citera
2012-03-01, 14:00
Medlem
SthlmFTWs avatar
Vafan tror du? Såklart det är våldtäkt!
Citera
2012-03-01, 14:01
Bannlyst
Klart som fan att det är borde vara uppenbart för dig oxå
Citera
2012-03-01, 14:01
Medlem
öhh ja det är ju ganska uppenbart? troll
Citera
2012-03-01, 14:04
Medlem
Tjejen blev inte tagen på allvar när hon lämnade in en anmälan om våldtäckt därför jag tar upp det här.
För mig är det också en uppenbar våltdäckt
Citera
2012-03-01, 14:04
Medlem
Som tidigare sagt det är självklart att det är en våldtäkt vafan tror du själv? Anmäl äckelgubben och sätt dit den jäveln såna som han borde få nötterna avskurna.
Citera
2012-03-01, 14:07
Medlem
Låter som invandrings-sex, det är helt normalt i det nya Sverige.
Citera
2012-03-01, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faraway1
Tjejen blev inte tagen på allvar när hon lämnade in en anmälan om våldtäckt därför jag tar upp det här.
För mig är det också en uppenbar våltdäckt

Och du tror att det var för att polisen tyckte att gubben i fråga höll sig på rätt sida av lagen om det här nu gått till på det viset du berättade? Nej men skärp dig, det var självklart inte därför h*n inte tog din vän på allvar. Kan ha varit för att h*n inte trodde henne, misstänkte att din kompis varit med på noterna på ett eller annat sätt eller att din kompis varit så berusad att det kan bli svårt att fastställa vem som gjort rätt och fel och om hon verkligen minns vad som hände. Jag är inte polis och jag kan mycket väl ha fel, det är bara min teori.
Citera
2012-03-01, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Haze
Och du tror att det var för att polisen tyckte att gubben i fråga höll sig på rätt sida av lagen om det här nu gått till på det viset du berättade? Nej men skärp dig, det var självklart inte därför h*n inte tog din vän på allvar. Kan ha varit för att h*n inte trodde henne, misstänkte att din kompis varit med på noterna på ett eller annat sätt eller att din kompis varit så berusad att det kan bli svårt att fastställa vem som gjort rätt och fel och om hon verkligen minns vad som hände. Jag är inte polis och jag kan mycket väl ha fel, det är bara min teori.

Hon fick till svar att hon var för berusad för att avgöra om detta var en våldtäckt
Citera
2012-03-01, 14:21
Medlem
eros1295s avatar
Citat:
Detta hände en tjej för inte så länge sen. Hon var på en mindre fest hos en killkompis och blev väldigt berusad så hon gick in i hans rum och skulle vila sig.
Då kommer en av personerna från festen in en äldre man och lägger sig över henne.
Han börjar smeka henne och hon säger ifrån flera gånger men hon är riktigt berusad, han drar ner hennes trosor och hon börjar putta på honom, han ger sig inte.
Tjejen börjar skrika och då håller han för hennes mun och säger åt henne att hålla käften.
Hon försöker putta bort honom men han var en man på över 100 kilo, han trycker ner henne och påbörjar samlaget. Detta pågick i ca 10 min under tiden höll han för hennes mun medans hon grät och höll fast henne mot sängen.

för ett tag sen, knullade en polis sin kollega på samma sätt, men hon sov tror jag
Citera
2012-03-01, 14:23
Medlem
Ja det är det.

OT: Varför kan ingen jävel stava till våldtäkt?
Citera
2012-03-01, 14:27
Medlem
Citat:

Den äldre mannen är nog trådskaparen själv. Och ja, det är våldtäkt och inte "våldtäckt."
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in