• 1
  • 2
2012-03-01, 12:11
Medlem
HerrFrobergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll

Brukar resultera i att jag tar tag de i svansen och kastar iväg dem

Lite ot, men jag tror det kan vara ganska farligt för katten. Har hört att de kan få ordentliga ryggskador om man lyfter/drar dem i svansen. Ta dem under magen eller liknande nästa gång du kastar dem.
Citera
2012-03-01, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFroberg
Lite ot, men jag tror det kan vara ganska farligt för katten. Har hört att de kan få ordentliga ryggskador om man lyfter/drar dem i svansen. Ta dem under magen eller liknande nästa gång du kastar dem.

Citera
2012-03-01, 18:55
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Ständiga tankar var t ex: "Idiot till människa! Varför gå så nära mig?" När personen var på ett normalt avstånd. Eller: "Åhh! En skock idioter, överallt vart jag än går!".

På vettiga opioider så är jag mycket vänligt inställd till människor. Eller, ja. Allt som oftast. Kan väl ha hänt att jag blivit litet irriterad när man försökt att sova och folk ville ha upp en och jag har tagit en litet högre dos än vanligt. Men inte på långa vägar som The-Sub-Rage.
Citera
2012-03-07, 15:29
Medlem
lyrica32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Ständiga tankar var t ex: "Idiot till människa! Varför gå så nära mig?" När personen var på ett normalt avstånd. Eller: "Åhh! En skock idioter, överallt vart jag än går!".

På vettiga opioider så är jag mycket vänligt inställd till människor. Eller, ja. Allt som oftast. Kan väl ha hänt att jag blivit litet irriterad när man försökt att sova och folk ville ha upp en och jag har tagit en litet högre dos än vanligt. Men inte på långa vägar som The-Sub-Rage.
Hur är det på metadon(om du/nån testat)?
Citera
2012-03-07, 15:47
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyrica32
Aldrig testat Metadon så jag vet inte.
Citera
2012-03-07, 15:59
Medlem
Bäng Ulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyrica32

Man blir vresig som fan på metadon tycker jag, tagit alla opiater/opioder som är tillgängliga på marknaden i princip och jävlar vad irriterad jag kan bli.

Har tjafsat med polare och varit nära o ryka ihop om småsaker som ordmärkning osv.
Citera
2012-03-08, 11:56
Medlem
lyrica32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Aldrig testat Metadon så jag vet inte.
Citat:
Ursprungligen postat av Bäng Ulf
Man blir vresig som fan på metadon tycker jag, tagit alla opiater/opioder som är tillgängliga på marknaden i princip och jävlar vad irriterad jag kan bli.

Har tjafsat med polare och varit nära o ryka ihop om småsaker som ordmärkning osv.
Okej, min kille går på metadon och jag känner verkligen igen reaktionerna ni beskriver.. Han blir grymt irriterad på struntsaker som ingen bryr sig om. Han kan bli riktigt otrevlig.
Vi kan också tex sitta i soffan och kolla på film/lyssna på musik och när jag försöker krama honom kan han bli skitsne.

Blir lite ledsen i ögat
Citera
2012-03-08, 12:08
Medlem
freqks avatar
På sub vill du ju bara softa, ta någon pilsner och lyssna på musik. Blir du arg på folket som är på samma skit som dig är du en dålig människa. Jag kan dock bli arg på sånna som sitter helt nyktra i min omgivning
Citera
2012-03-08, 12:08
Medlem
Oxynorm gör mig så sinnesrubbat glad så det finns inget utrymme för irritation. Däremot har jag tagit det så lite, så jag vet inte hur det skulle bli om jag skulle vänja mig vid det.
Kodein gör mig fruktansvärt irriterad på långsamma och "korkade" människor. Jag tycker mig se riktiga spån överallt när jag har tagit höga doser kodein. Jag vill sparka ner dem för rulltrappor, in i skyltfönster putta omkull dem etc... Det jag brukar göra är att jag slutar "veja" för folk. Jag är så jävla trött på feta kärringar och feta gubbar som tar så jävla mycket plats eller på människor som har noll koll på vad som händer framför dem - så jag slutar veja och går rakt in i dem istället. =D
Tram mår jag bara illa av. Förstår verkligen inte varför
Citera
2012-03-08, 15:20
Medlem
Stonedyoos avatar
Ja jag håller helt med, har man gått på neråt några dagar så tycker jag att folk som inte är i samma sinnesställning som mig kan vara rätt jobbiga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in