Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-02-28, 17:12
  #1
Medlem
Hej har en relationsfråga.
Jag har nu snackat med världens bästa tjej över skype i över 6 månader. Vi har länge planerat att träffas och nu när vi äntligen gjort det. Vi bestämde att jag skulle flyga till henne över två veckor dåå våra känslor för
varandra. (Långdistans förhållande) jag är svensk och hon är holländsk.
Vi hade en jätte trevlig kväll för några dagar sedan och vi trodde båda aty vi var ämnade för varann. Men nu några dagar eftetåt är hon inte lika säker, hon säger att hon inte vet om hon vill ha ett förhållande just nu. Och då jag frågat henne va det beror på säger hon bara att det inte är pga mig. Väldigt förvirrad nu då kag älskar henne mer än allt annat i världen, hon e mitt allt och ja vill verkligen ha henne.
Ska mysa med henne själv under en film ikväll och hoppades att de trogna flashbaca
karna kan ge mig lite tips om hur jag ska gå tillväga och eventuellt förklara vad hon menar. HJÄLP!
Citera
2012-02-28, 17:14
  #2
Medlem
Möttes ni på WOW eller?:P
Citera
2012-02-28, 17:17
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deniniho88
Möttes ni på WOW eller?:P
Ja men vi har mer gemensamt, kanske 10% av det vi pratat om har varit wow. Resten annat.
Citera
2012-02-28, 17:23
  #4
Medlem
Skaffa en brud som inte bor på andra sidan jorden, det kommer inte funka med 95% säkerthet, kanske mer? Tyvärr
Om du inte lägger alla kort på bordet och säger att du vill typ förlova dig med henne, flyttar ner till holland och bosätter dig där.
Citera
2012-02-28, 17:24
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deniniho88
Möttes ni på WOW eller?:P

Citat:
Ursprungligen postat av balin65
Ja


Haha Spot on
Citera
2012-02-28, 17:25
  #6
Medlem
Geblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GAGSAaa
Skaffa en brud som inte bor på andra sidan jorden, det kommer inte funka med 95% säkerthet, kanske mer? Tyvärr
Om du inte lägger alla kort på bordet och säger att du vill typ förlova dig med henne, flyttar ner till holland och bosätter dig där.


Andra sidan jorden?

Det är kortare till Holland om TS bor i nedre delarna av Sverige än om han bodde i Norrland och träffade en skånsk tjej.
Citera
2012-02-28, 17:25
  #7
Medlem
ProfessorAs avatar
Det kan inte bero på att ni bor i olika länder och typ aldrig kommer att träffas fysiskt? Luktar du illa? Flytta till Holland.
Citera
2012-02-28, 17:28
  #8
Medlem
xDs avatar
balin65

Hej där. Vad kul att du har träffat dig en brud. Dessvärre är brudar inte alltid någon solskenshistoria. Jag tror att ni förväntade er lite mycket av varandra. Att du kallar henne för ditt livs kärlek innan ni knappt träffat varandra, talar tydligt sitt språk hur oerfaren du är. Nu vet inte, utan jag antar bara. Det du ska göra nu är att bara vänta in situationen. Antingen är hon lite chockad över att få träffa dig eller så är hon inget för dig.

Mvh
Citera
2012-02-28, 19:48
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xD
balin65

Hej där. Vad kul att du har träffat dig en brud. Dessvärre är brudar inte alltid någon solskenshistoria. Jag tror att ni förväntade er lite mycket av varandra. Att du kallar henne för ditt livs kärlek innan ni knappt träffat varandra, talar tydligt sitt språk hur oerfaren du är. Nu vet inte, utan jag antar bara. Det du ska göra nu är att bara vänta in situationen. Antingen är hon lite chockad över att få träffa dig eller så är hon inget för dig.

Mvh
Så du tycker inte jag, ska göra något åt saken nu när jag snart ska se film med henne.
Citera
2012-02-28, 20:12
  #10
Medlem
Det måste finnas något jag kan göra. Jag gör vad som helst för den här tjejen.
Citera
2012-02-28, 20:20
  #11
Medlem
xDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balin65
Så du tycker inte jag, ska göra något åt saken nu när jag snart ska se film med henne.

Hur gamla är ni? Om jag får fråga..


Jag tycker att du ska känna in situationen lite mer när ni träffas. Hon är nog bara lite osäker.. Självklart ska du ta första steget om det känns rätt..
Citera
2012-02-28, 20:34
  #12
Medlem
Vi är båda 19 och vi har haft sex (första gången för mig) jag varinte så jätte bra med min kuk men de gjorde inte något sa. Hon. Hon sa att vi skulle jobba med det. Jag vart grym me fingrarna och tungan. Men hon sa att det inte hadw med sexet att göra.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback